شنبه, 12 دی 1394 - 03:50

آیا می‌دانستید که امروزه خیلی از کمپین‌ها یا سلسله‌های تبلیغاتی به یادماندنی، حول محور طنز و شوخی با مخاطب طراحی و تولید شده‌اند؟ تبلیغ‌کنندگان، این سیاست را برای جذب بیشتر مشتری و توجه بیشتر آنها به کار می‌گیرند. آیمارکتور گزارش کرده که در تبلیغات روز دنیا نکته‌ای که به خوبی مشاهده می‌شود این است که دیگر زمان معرفی محصول و مزایای آن در قالبی ساده و با زبانی ساده نیست.

دنیای تبلیغات بزرگ‌تر شده، برندها و محصولات رقابت گسترده‌تری با هم دارند و در این زمان دیگر یک تبلیغ ساده با زبانی عامه‌پسند نمی‌تواند تاثیری در فروش یک محصول و معرفی آن داشته باشد. کلید موفقیت در تبلیغات اطمینان از این مسئله است که شوخی و در قالب بصری، شوک تصویری مورد نظر بجا و متناسب و درخور محصول و حتی خود مشتری باشد.

به همین خاطر در این زمینه توازن میان خلاقیت و نقطه مقابلش، می‌تواند کاملا کاربردی و مفید باشد.بهترین شیوه تبلیغ و بهترین نحوه استفاده از طنز در تبلیغ اینگونه است که مشتری را حداقل برای لحظه‌ای هم که شده به فکر برد. شکلات، غذا و عروسک‌ها نمونه‌هایی هستند که توانسته‌اند با به کارگیری خلاقیت با چاشنی طنز در کمپین‌های تبلیغاتی‌شان به فروش بیشتر و سود بیشتری برسند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید