سه شنبه, 19 آبان 1394 - 01:40

آیا می‌دانستید در میان رفتارهای مدیران که کارمندان گفته‌اند بیشترین آسیب را به‌ آنها می‌زند، قدرنشناسی یک مدیر از موفقیت‌های کارمندانش، در صدر فهرست قرار دارد؟ اکثر مدیران در لحظات حساس که باید رفتار مناسبی از خودشان بروز بدهند تا اعتماد کارمندان‌شان را جلب کنند، برخورد مناسبی نمی‌کنند. خطاهای مدیریتی اغلب به دلیل فقدان هوش عاطفی در مدیران است که شامل مواردی از قبیل مدیریت ذره‌بینی، زورگویی، خودشیفتگی و عدم قطعیت می‌شود.

234623424762476246224624762476

ارتباطات سالم نیازمند انرژی برای وصل شدن است، که با دخالت دادن کارمندان، قدرشناسی، جهت‌دهی روشن، تعامل معنادار و همچنین دریافت بازخورد همراه می‌شود. همه این‌ موارد به‌عنوان مرکز عصبی سازمان عمل می‌کنند. به‌عنوان یک مدیر از این نترسیدکه نشان دهید شما هم یک انسان هستید و اشتباه می‌کنید.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید