پنجشنبه, ۲۷ آذر(۹) ۱۴۰۴ / Thu, 18 Dec(12) 2025 /
           
فرصت امروز
کلینیک کسب‌و‌کار(232)

مدیریت نام‌های تجاری

10 سال پیش ( 1394/3/24 )
 

پرسش: کسب‌و‌کاری را در حوزه تولید مواد‌غذایی مدیریت می‌کنم. پس از مشورت با کارشناسان به این نتیجه رسیده‌ام که محصولات شرکت را با نشان‌های تجاری مختلف به بازار عرضه کنم. در این زمینه چه توصیه‌هایی برای من دارید؟

پاسخ کارشناس: هر شرکتی می‌تواند تعداد زیادی نام تجاری را برای یک گروه از محصولات عرضه کند و این مسئله در میان کسب‌و‌کارهای بزرگ رواج دارد. در این شرایط هر نام تجاری باید مدیر خود را داشته باشد که مسئولیت همه فعالیت‌های بازاریابی مرتبط با آن را داراست. هر مدیری که انتخاب می‌کنید، باید مواردی نظیر جایگاه یابی، شناسایی بازارهای هدف، تحقیقات بازار، توزیع، ترفیع، فروش، بسته‌بندی و هر مسئله مرتبط با محصول تحت نظر خود را مدیریت کند.

با وجود رعایت استقلال بخش‌های مختلف بد نیست بدانید که برخی شرکت‌های بزرگ دنیا در حال تغییر نحوه واگذاری مسئولیت‌ها هستند. به‌عنوان مثال، مدیران پروکتر اند گمبل که صاحب برندهای صابون بونس، داونی، فبرز، تاید و. . . است، در حال حاضر تعدادی مشاور داخلی را برای برقراری ارتباط میان بخش‌های مختلف استخدام کرده‌اند. برخی برندهای دیگر هم ترجیح می‌دهند که تیم‌های فراوظیفه‌ای را به کار بگیرند که مسئولیت کامل همه خرده فروش‌ها و خطوط محصولات را برعهده دارند. با این حال مدیران نام‌های تجاری همچنان وظیفه جایگاه یابی و بهبود ارزش‌های برند را بر عهده دارند. 

در نظر داشته باشید که سیستم مدیریت نام‌های تجاری ماهیتا عاری از مشکل نیست و مدیران مارک‌ها ممکن است با عملکرد مستقل از یکدیگر و گاهی در رقابت با هم، به دنبال افزایش فروش کوتاه‌مدت مارک خود باشند. در این شرایط شما به‌عنوان مدیر کسب‌و‌کار باید بر فعالیت مدیران زیردست خود نظارت کامل داشته باشید و موارد مشکوک را شناسایی کنید.

* اگر شما هم د‌‌ر کسب‌و‌کار خود‌‌ با چالشی روبه‌رو هستید‌‌، د‌‌ر صورت تمایل مشکل خود‌‌ را از طریق ایمیل business@ forsatnet.ir با ما د‌‌ر میان بگذارید‌‌ و پاسخ خود‌‌ را د‌‌ر همین بخش پیگیری کنید‌‌.

برچسب ها : کلینیک کسب و کار
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/MnAXILmN
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
خرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکامیونت فورسخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایرهارد باکسخرید تاج گل ارزانسرور مجازیبیمه شک دار نگیر!نرم افزار بهای تمام شده شُماران سیستمنرم افزار cmmsآزمون آنلاینپت شاپ آنلاینکمپرسور اسکروقرص لاغریاستند خیریهحرف تو: مرجع مقایسه برند و بررسی کسب کارهاکاپشن مردانه
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه

https://www.ceats.org/

https://blog.mocelin.ind.br/

https://nrims.uncst.go.ug/

toto togel

https://alcaldiasancristobal.gob.ve/

Situs toto

https://pkmmuka.cianjurkab.go.id/

slot pulsa

situs togel

situs toto

situs 5k

situs gacor

situs toto

situs toto

slot777

deposit 5000

slot 5k

toto togel

Kembangtoto

slot qris

situs toto

deposit 5000

slot gacor qris

slot deposit 5000

situs kembangtoto

toto togel

Link slot dana

slot qris

situs toto

toto togel

slot depo 5k

situs kembangtoto

kembangtoto

slot qris

situs togel

toto togel

situs togel

situs toto

slot qris

situs toto

situs toto

situs toto

toto 4d

situs togel

situs toto

slot777

deposit 5000

link slot gacor

situs toto

situs toto

slot 5000

Situs toto

slot777

situs toto

slot 5000

slot pulsa

situs toto

toto togel

Situs toto

kembangtoto

situs toto

situs toto

situs toto

situs 5000

situs toto

situs toto

situs togel

slot88

bandar togel

bandartoto

https://collegiogeometri.mb.it/

https://lavorain.seval.it/

https://personal.cofadena.gob.bo/

situs togel

toto 4d