جمعه, ۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

مرسدس بنز با کاهش فروش محصولات خود در ماه نوامبر،  بار دیگر پشت سر رقیب سنتی خود BMW جای گرفت.  اما‌ «‌استیو کنن» مدیر اجرایی شرکت مرسدس‌بنز در آمریکا اعلام کرد که قصد ندارد با اتخاذ سیاست‌های تهاجمی و هیجانی برای پیروزی در بازار خودروهای لوکس در آمریکا و پشت سر گذاردن BMW به آب و آتش بزند. شرکت BMW در حال حاضر پیروز رقابت تصاحب بازار خودروهای لوکس در ایالات‌متحده است.

  این در حالی است که رقابت نفس‌گیری میان غول‌های خودروسازی جهان در این بخش از بازار در جریان است، طوری که BMW تنها 8‌هزار خودرو بیشتر از لکسوس که در رتبه سوم جای گرفته فروخته است.استیو کنن در این رابطه اظهار داشت:‌‌ ‌«‌رقبای ما در بخش خودروهای لوکس با جدیت در بازار حضور داشته و بسیار تهاجمی عمل می‌کنند. کنن که در انتهای سال جاری میلادی پست خود به‌عنوان مدیر اجرایی شرکت مرسدس‌بنز آمریکا را ترک خواهد کرد، افزود:‌‌ ‌«‌توجه داشته باشید که ما در حال حاضر از شرایط مناسب برخورداریم و سال جاری برای مرسدس با ثبت رکورد دیگری همراه بوده است. 

بنابراین، به دنبال آن نیستیم که با اتخاذ رویکردهای تهاجمی مفتخر به قرار گرفتن در رتبه نخست فروش خودروهای لوکس در آمریکا شویم.  حال چنانچه دیگران به دنبال حرکت سریع به سوی تولید بیشتر هستند اجازه دهید این کار را انجام دهند.»مرسدس بودجه قابل توجهی را به منظور تبلیغات در انتهای سال اختصاص داده و مدیر اجرایی این شرکت می‌گوید:‌‌ ‌«‌محصولات ما در سراسر سال برای مشتریان جذاب است.»

این اظهارات در حالی از سوی‌ «استیو کنن‌» ‌مطرح می‌شود که وی به‌زودی و پس از کناره‌گیری از مرسدس مدیریت شرکتی را که مالک تیم هاکی آتلانتا فالکنز است برعهده خواهد گرفت.  گفتنی است «دیتمار اکسلر‌» ‌که مدیریت بخش فروش شرکت مرسدس‌بنز در آمریکا را برعهده دارد به‌زودی جایگزین استیو کنن خواهد شد.

با وجود دفاع مدیر اجرایی مرسدس از سیاست‌های این شرکت در بخش خودروهای لوکس بازار،  برخی از نمایندگی‌های فروش محصولات مرسدس،  از عدم جذابیت شرایط فروش این شرکت در بخش پایانی سال و در روزهای زمستان شکایت دارند. ‌‌ ‌استیو کنن‌‌ ‌‌در پاسخ به این موضوع با گفتن این جمله که‌‌ ‌«‌نمایندگی‌های فروش همواره شکایت می‌کنند‌‌» ‌اعلام کرد که شرایط فروش محصولات این شرکت در سال جاری میلادی مشابه با سال 2014 میلادی است.

در همین رابطه‌‌ ‌«‌فرانک آلوکا‌‌» ‌یکی از نمایندگان فروش محصولات مرسدس در نیوتن آمریکا گفت:‌‌ ‌«‌علت اصلی عدم اتخاذ رویکرد تهاجمی در بازار فروش محصولات لوکس از سوی مرسدس،  مشکلات شبکه تأمین این خودروسازی بزرگ آلمانی است.‌‌» ‌وی ادامه داد:‌‌ ‌«‌من به دلیل این مسئله از آنها متنفر نیستم،  اما فراموش نکنیم که مرسدس در بازار بوده و به دنبال کسب درآمد است.‌»‌

در همین ارتباط مدیران شرکت لکسوس نیز اعلام کردند، این شرکت به دنبال کسب رتبه نخست فروش خودروهای لوکس در بازار آمریکا نیست.  این در حالی است که کارشناسان و تحلیلگران حوزه خودرو معتقدند که لکسوس به دنبال افزایش فروش محصولات خود در بازار بوده و در این مسیر حرکت می‌کند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/XURaphkf
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه