چهارشنبه, ۱۱ تیر(۴) ۱۴۰۴ / Wed, 2 Jul(7) 2025 /
           
فرصت امروز

هرچند تکنولوژی این روزها باعث شده است که ارتباطات کمرنگ شود اما ایده نسکافه ارتباطات را نزدیک‌تر می‌کند! نسکافه که در راستای کمپین‌های اجتماعی خود همچنان از ایده‌های تعاملی و ارتباطی برای بازاریابی خود استفاده می‌کند این بار سراغ چراغ‌های انتظار عابران پیاده رفته و کمپین «ارتباط از نوع نسکافه» را اجرایی کرده است.

3465745یکی از سخت‌ترین کارها برای عابران پیاده انتظار کشیدن پشت چراغ قرمز است. این موضوعی است که برند نسکافه هم به آن رسیده است و برای آن دست به اجرای یک کمپین خلاقانه زده است. به گزارش آیمارکتور، عابران پیاده که پشت خط عابر می‌ایستند و باید با کلیک چراغ در انتظار سبز شدن آن باشند به جای آن با دستگاه قهوه‌ساز نسکافه روبه‌رو می‌شوند که به یک مانیتور کوچک مجهز است. در تصویر، فردی که آن‌سوی خیابان ایستاده است نشان داده می‌شود و اگر هر دو با هم کلید دستگاه را فشار بدهند یک فنجان قهوه رایگان دریافت خواهند کرد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/n7VCMJlQ
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
تولید کننده پالت پلاستیکیirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامضد یخ پارس سهندمشاور مالیاتیخرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشقیمت طلای آبشدهکامیونت فورسموزبلاگقرص لاغریقیمت امروز لوله گلخانهخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایرخرید سی پیهارد باکس
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه