جمعه, ۲۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۴ / Fri, 16 May(5) 2025 /
           
فرصت امروز
آیا می دانستید؟

نقاط اشتراک

9 سال پیش ( 1394/11/23 )
 

آیا می‌دانستید نقاط اشتراک به عبارت دیگر تداعی‌های ذهنی هستند که الزاما برای برند بی‌همتا نیستند، بلکه ممکن است در حقیقت با سایر برندها مشترک باشند؟ این نوع از تداعی‌های ذهنی در دو گروه قابل دسته‌بندی هستند: 1-رده‌ای و 2- رقابتی. نقاط اشتراک رده‌ای، تداعی‌های ذهنی هستند که مصرف‌کنندگان به‌عنوان ضرورتی برای یک پیشنهاد درست و معتبر در یک رده محصول با خدمت معین در نظر دارند.

به عبارت دیگر آنها شرایط لازم و نه کافی برای انتخاب برند هستند. نقاط اشتراک رقابتی، تداعی‌هایی هستند که برای خنثی کردن نقاط تمایز رقبا طراحی شده‌اند. اگر برندی در این شاخص‌ها در سطح نقطه سر به سر فعالیت کند، در حالی که سایر رقبا در تلاش باشند به مزیت دیگری در سایر ویژگی‌ها دست یابند، می‌تواند از جایگاه رقابتی برتر و غیر‌قابل انکاری برخوردار شود.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/umcd6sIJ
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
سفارش سئو سایتلوازم یدکی تویوتاتولید کننده پالت پلاستیکیirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامضد یخ پارس سهندمشاور مالیاتیتخت خوابخرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینتخت خواب دو نفرهویزای استارتاپ فنلاندکابینت و کمد دیواری اقساطیپالت پلاستیکیکارگاه مادر و کودکتاسیس کلینیک زیباییچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکوچینگ چیستهارد باکسدستگاه برش لیزرقیمت طلای آبشدهکامیونت فورسموزبلاگقرص لاغریقیمت امروز لوله گلخانهخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایر
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه