جمعه, ۲۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۴ / Fri, 16 May(5) 2025 /
           
فرصت امروز

نقاط تمایز

9 سال پیش ( 1394/11/19 )
 

آیا می‌دانستید نقاط تمایز ویژگی‌ها یا منافعی هستند که مصرف‌کنندگان به‌شدت با برند مرتبط می‌دانند، از آنها ارزیابی مثبتی دارند و بر این باورند که نمی‌توانند همان میزان از این ویژگی را در برند رقیب پیدا کنند؟تداعی‌های ذهنی که نقاط تمایز را می‌سازند، ممکن است تقریباً براساس هر نوع ویژگی یا سودی باشند. مثال‌های بازار اتومبیل، ولوو  (امنیت)، تویوتا (کیفیت و اطمینان) و مرسدس بنز (کیفیت و منزلت) هستند.خلق کردن تداعی‌های ذهنی برندی که قوی، مطلوب و بی‌همتا باشد و نقاط تمایز داشته باشد، یک چالش واقعی است، اما از نظر جایگاه‌سازی رقابتی، بسیار ضروری است.

سه معیار کلیدی وجود دارند که تعیین می‌کنند آیا یک برند واقعاً می‌تواند نقطه تمایز ایجاد کند یا خیر؟ این سه معیار عبارتند از: مطلوب برای مصرف‌کنندگان، قابل ارائه برای شرکت و متمایز کردن از رقبا. هر ویژگی یا منفعت مرتبط با محصول یا خدمت، می‌تواند به‌عنوان نقطه تمایز برای برند عمل کند، مادامی‌که به میزان کافی مطلوب، قابل ارائه و متمایز‌کننده باشد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/yFVnZ9Wp
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
سفارش سئو سایتلوازم یدکی تویوتاتولید کننده پالت پلاستیکیirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامضد یخ پارس سهندمشاور مالیاتیتخت خوابخرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینتخت خواب دو نفرهویزای استارتاپ فنلاندکابینت و کمد دیواری اقساطیپالت پلاستیکیکارگاه مادر و کودکتاسیس کلینیک زیباییچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکوچینگ چیستهارد باکسدستگاه برش لیزرقیمت طلای آبشدهکامیونت فورسموزبلاگقرص لاغریقیمت امروز لوله گلخانهخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایر
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه