پنجشنبه, ۴ دی(۱۰) ۱۴۰۴ / Thu, 25 Dec(12) 2025 /
           
فرصت امروز
کلینیک کسب‌و‌کار (400)

کمپین خلاقانه ناموفق

9 سال پیش ( 1394/11/27 )
 

پرسش: مدیر کسب وکاری در حوزه خدمات اینترنتی هستم. چند وقتی است توسط یک تیم خلاق تبلیغاتی کمپینی 360 درجه را برنامه‌ریزی و اجرا کرده‌ام. در این کمپین از رسانه‌های مختلف بهره‌برداری و برای گروه مخاطبان آن پیام‌های خلاقانه و جذابی را طراحی کرده‌ایم ولی با اینکه کمپین از نظر بسیاری کارشناسان و مشاوران تبلیغات خلاقانه و دقیق ارزیابی شده، بازخورد مورد نظرمان را دریافت نکرده‌ایم؛ به نظرتان کجای کار دچار اشکال بوده که دستاورد مورد نظر به‌دست نیامده‌است؟

پاسخ کارشناس: این روزها کمپین‌‌های خلاقانه زیادی در کشورمان اکران می‌شود. کمپین‌هایی که از لحاظ طراحی توسط اکثر کارشناسان گرافیک مورد تأیید قرار می‌گیرند و از لحاظ هنری بسیار زیبا هستند اما فقط زیبایی یا تکنیکال بودن طراح‌های تبلیغاتی در دریافت بازخورد از مشتریان اهمیت ندارد و طراحان کمپین باید سلایق مخاطبان را نیز حین طراحی لحاظ کنند.

سلایق مخاطبان و طراحی پیامی که توسط آنها به راحتی درک شود، موضوع مهمی است که معمولاً در کمپین‌های تبلیغاتی کشورمان در نظر گرفته نمی‌شود یعنی گاهی پیام و طرح‌ تبلیغاتی هرچند خلاق اما آنقدر پیچیده طراحی می‌شود که مخاطب به آسانی نمی‌تواند با آن ارتباط برقرار کند و نیاز به این دارد که زمان زیادی را صرف بررسی آن کند. در این باره بارها پیش آمده طرح تبلیغاتی از دید فعالان این صنعت نمره‌ خوبی گرفته است ولی وقتی در معرض دید مخاطبان قرار می‌گیرد، اکثرا نسبت به آن بی‌تفاوت و سردرگم هستند.

در نتیجه کمپین علاوه بر زیبایی باید به‌گونه‌ای طراحی شود که در زمان کوتاهی بتواند با مخاطبان ارتباط برقرار کند و مخاطبان نیاز به این نداشته باشند که ساعت‌ها برای فهمیدن پیام آن زمان صرف کنند. به همین دلیل کسب‌وکار مورد نظر بهتر است اثربخشی کمپین مورد نظرش را مورد ارزیابی قرار دهد و در صورتی که اثربخشی آن پایین بود، نسبت به بازنگری آن در فازهای بعدی کمپین اقداماتی متناسب را انجام دهد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/h3Nk1iL0
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
خرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکامیونت فورسخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایرهارد باکسخرید تاج گل ارزانسرور مجازیبیمه شک دار نگیر!نرم افزار بهای تمام شده شُماران سیستمنرم افزار cmmsآزمون آنلاینپت شاپ آنلاینکمپرسور اسکروقرص لاغریاستند خیریهحرف تو: مرجع مقایسه برند و بررسی کسب کارهاکاپشن مردانهکوچینگ چیستمشاور دیجیتال مارکتینگ
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه

toto

situs toto

https://www.ceats.org/

https://blog.mocelin.ind.br/

https://nrims.uncst.go.ug/

toto togel

https://alcaldiasancristobal.gob.ve/

https://pkmmuka.cianjurkab.go.id/

slot pulsa

situs togel

situs toto

situs 5k

situs gacor

situs toto

situs toto

slot777

deposit 5000

slot 5k

toto togel

Kembangtoto

slot qris

situs toto

deposit 5000

slot gacor qris

slot deposit 5000

situs kembangtoto

toto togel

Link slot dana

slot qris

situs toto

toto togel

situs kembangtoto

kembangtoto

slot qris

situs togel

toto togel

situs togel

situs toto

slot qris

situs toto

situs toto

situs toto

toto 4d

situs togel

situs toto

slot777

deposit 5000

link slot gacor

situs toto

situs toto

slot 5000

Situs toto

slot777

situs toto

slot pulsa

situs toto

toto togel

Situs toto

kembangtoto

situs toto

situs toto

situs toto

situs 5000

situs toto

situs toto

situs togel

slot88

bandar togel

bandartoto

https://collegiogeometri.mb.it/

https://lavorain.seval.it/

https://personal.cofadena.gob.bo/

situs togel

toto 4d