شنبه, ۱ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

فرصت امروز: ایجاد تعامل و همراهی در هر ارتباطی پدیدآورنده یک رابطه دوستانه و استحکام رابطه خواهد بود. امروزه وجود پل ارتباطی قوی بین نیازهای موجود و خدمات و محصولات برای تسریع در کارها به یک ضرورت همه جانبه تبدیل شده  است.  همین امر صاحبان مشاغل و کسب و کارها را به سمت نوآوری در ارائه خدمات ترغیب کرده  است. نام پدیده ای با عنوان «باشگاه مشتریان» چند صباحی است که در سطح جامعه به گوش می رسد. پدیده ای که با شکل گرفتن آن نحوه برقرار شدن ارتباط میان مشتریان و صاحبان کسب وکارها دستخوش تغییر شده  است. در واقع ایجاد این سرویس را می توان یک قدم رو به جلو برای هر نام تجاری ای دانست.

اما باید توجه داشت که باشگاه مشتریان زمانی معنای و مفهوم واقعی به خود می گیرد که بتواند تعامل مناسبی میان ارائه دهنده محصولات یا خدمات و مشتری به وجود آورد. نحوه ارتباط گیری میان مشتری و ارائه دهنده خدمات بسیار حائز اهمیت است. فلسفه  باشگاه مشتریان نیز بر همین مبنا طرح ریزی و توسعه داده شده  است. در واقع در این روش بازاریابی نوین، بین طرفین فرصتی نو برای تعامل بیشتر ایجاد می شود که جنس آن با سایر روش های بازاریابی متفاوت است. تعاملی که از آن می توان به عنوان یک رابطه  عمیق دوستانه و در عین حال دوجانبه یاد کرد.

وقتی به نمونه های موفق باشگاه های مشتریان در دنیا نگاه می کنیم، به خوبی شاهد این تعامل دو طرفه هستیم. تعاملی که عامل اساسی رابطه  مداوم میان مشتری و نام تجاری شده  است. هم اکنون تمامی مشاغل در سطوح بزرگ بین المللی حضور مشتریان خود در باشگاه مشتریان را غنیمت می خوانند و برای حفظ دائمی چنین تعاملی امتیازات ارزشمندی را به مشتریان می دهند.

هم اکنون بسیاری از کسب وکارها و برندهای ایرانی نیز اقدام به راه اندازی باشگاه مشتریان کرده اند. زمانی که مشتریان شما در قالب اعضای باشگاه مشتریان به شما می پیوندند قدم اول را برای وفادار کردن مشتری برداشته اید، اما مهم تر از آن نحوه فعالیت شما در باشگاه مشتریان مجموعه تان است. در واقع برای آن که تعامل شما با مشتریان خود همیشگی باشد باید فعالیتی درخور مشتریان خود داشته باشید و خدماتی ویژه و باارزش را برای مشتریان تان در نظر بگیرید.

به عنوان یک نمونه موفق داخلی می توان به باشگاه مشتریان بانک پاسارگاد اشاره کرد. بانک  پاسارگاد؛ به عنوان بانکی پیشرو در ارائه خدمات بانکداری الکترونیک، همواره در حال ارتقا و بهبود خدمات خود بوده و در این مسیر همیشه موفق عمل کرده  است. این بار نیز به وضوح می توان موفقیت و ایجاد تعامل میان سامانه باشگاه مشتریان با مشتریان بانک  پاسارگاد را مشاهده کرد. این عاملی است که می توان از آن به عنوان دلیلی برای موفق بودن این سامانه یاد کرد.

از جمله اهداف اصلی باشگاه مشتریان بانک پاسارگاد می توان به مواردی به شرح زیر اشاره کرد:

ایجاد یک تعامل دوسویه و مؤثر بین بانک و مشتریان، درک نیازها و خواسته های مشتریان و ارائه محصولات و خدمات ویژه متناسب با نیازهای آنها، افزایش میزان رضایتمندی مشتریان، ارتقا و توسعه بانکداری الکترونیکی، بازاریابی اثربخش خدمات نوین بانکی، تشویق مشتریان جهت جمع آوری امتیازات.

بانک پاسارگاد، خدمات متنوعی را در باشگاه مشتریان خود به مشتریان ارائه می دهد. از جمله طرح های ارائه شده در این باشگاه می توان به «طرح مشتریان وفادار» اشاره داشت.

در «طرح مشتریان وفادار»، بانک پاسارگاد با هدف ارج نهادن به اعتماد و همراهی مشتریان، به ویژه مشتریان خاص و وفادار اقدام به راه اندازی نظام امتیاز دهی متناسب با میزان تعامل مشتریان با بانک نموده است.  

از جمله معیارهای کسب امتیاز می توان به موجودی انواع سپرده های سرمایه گذاری، تراکنش حساب های کارت، تراکنش های بانکداری مجازی، میزان استفاده از کارت های اعتباری، دریافت تسهیلات و ایفای به موقع تعهدات، تعداد و مبلغ ضمانت نامه های صادره، گشایش اعتبارات اسنادی، سابقه فعالیت با بانک، عدم وجود چک برگشتی و ...اشاره کرد. 

 براساس معیار های مذکور مشتریان به چهار گروه فرین، زرین، سیمین و بلورین طبقه بندی شده اند. هر سال در سه مرتبه سطح بندی اعضا صورت می پذیرد. این سطح بندی در پایان تیر، آبان و اسفند هر سال انجام می شود. 

خدمات ارائه شده در باشگاه مشتریان بانک پاسارگاد

اعضای باشگاه مشتریان بانک پاسارگاد می توانند به محض احراز شرایط عضویت در هر یک از رده های فرین، زرین و سیمین ضمن برخورداری از خدمات تکریمی در شعبه های بانک از خدمات ویژه رفاهی به شرح ذیل بهره مند گردند:

خدمات ویژه رفاهی با توجه به رده بندی اعضا در ابتدای هر دوره تخصیص می یابد و شامل استفاده از خدمات دوره ای ارائه شده از طرف باشگاه به اعضای محترم، استفاده از خدمات ویژه مسافرتی و فرودگاهی شامل انجام کلیه تشریفات فرودگاهی در جایگاه تشریفات اختصاصی فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره)، بهره مندی از خدمات اجاره خودرو در داخل و خارج از کشور توسط شرکت بین المللی اجاره خودرو یوروپکار در ایران، بهره مندی از امتیازات ویژه در زمینه بیمه های درمان مسافرتی، حوادث انفرادی، بیمه بدنه اتومبیل، بیمه آتش سوزی و بیمه مسئولیت مدنی حرفه ای و عمومی، بهره مندی از خدمات اقامتی و پذیرایی در هتل نگین پاسارگاد مشهد مقدس،  برگزاری اکران اختصاصی جشنواره فیلم فجر و... است.

کلیه اعضای محترم باشگاه و مشتریان محترم بانک پاسارگاد جهت دریافت اطلاعات تکمیلی می توانند به سایت باشگاه مشتریان بانک پاسارگاد به آدرس club.bpi.ir مراجعه و یا با مرکز تماس باشگاه مشتریان با شماره 82890 تماس حاصل نمایند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/rviZpGwK
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه