جمعه, ۱۰ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 29 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز

اگر شما هم جزو طرفداران بازی فورتنایت هستید و از آن لذت می برید، شاید به دنبال کسب تجربه بیشتر در این بازی  باشید، بنابراین می توانید با خرید ویباکس، آیتم های قفل درون بازی را باز کنید. مطمئنا دستیابی به آیتم های اختصاصی بازی شما را قوی تر خواهد کرد.

بازی فورتنایت تاکنون توانسته رکورد تماشاگران همزمان برای یک بازی را شکسته و با ثبت 3 میلیون و 400 هزار کاربر، در این زمینه رکورد دار است. همچنین در تازه ترین اخبار بازی های موبایل بیان شد که بازی موبایل فورتنایت جایگاه اول را در میان اپلیکیشن های رایگان 13 کشور جهان داراست و این بازی توانسته تنها در 12 ساعت پس از انتشار به این جایگاه دست یابد.

نسخه IOS فورتنایت قابلیت کراس پلی با کنسول بازی و PC را دارد؛ به همین دلیل بسیار محبوب شده است. همچنین می توان تمام پیشرفت های بازی را در تمام پلتفرم ها ذخیره کرد و این ویژگی باعث افزایش پویایی و جذابیت این بازی شده است. در نسخه موبایل فورتنایت شاهد همان محتوای دیگر پلتفرم های بازی هستیم؛ فقط گرافیک آن پایین تر است.

اپیک گیمز، مدتی قبل بازی بسیار محبوب خود یعنی فورتنایت را مخصوص گوشی های IOS به بازار عرضه کرد. تنها سه روز پس از انتشار نسخه موبایل این بازی، یک میلیون دلار درآمد بدست آورد. نکته جالب درباره نسخه موبایل فورتنایت این است که در حال حاضر تمام کاربران نمی توانند به این بازی دسترسی داشته باشند و فقط کسانی که کد دعوت دریافت کرده اند می توانند این بازی را انجام دهند؛ با وجود این محدودیت ها داشتن درآمد یک میلیون دلاری در سه روز بسیار حیرت آور است. هم اکنون بازی موبایل فورتنایت در 47 کشور پردانلودترین بازی است و در 58 کشور دیگر جزء 10 بازی پردانلود قرار دارد. البته هنوز نسخه اندروید این بازی منتشر نشده است و مطمئنا با انتشار آن درآمد بازی بسیار بیشتر خواهد شد.

آشنایی با بازی فورتنایت و شرکت سازنده آن

شرکت بزرگ بازی سازی اپیک گیمز، با رونمایی از بازی جدید خود به نام فورتنایت توانست نیاز روز گیمرهای دنیا را پاسخ داده و تعداد زیادی از آنها را تا مدتها به بازی خود مشغول کند. اگر شما هم کنجکاو هستید تا درباره این بازی بیشتر بدانید، بهتر است با ما همراه باشید.

اپیک گیمز پیش از ارائه فورتنایت نیز بازی های پرطرفدار مثل Gears of War کم نداشته است و بازی های این کمپانی معمولا در میان گیمرها بسیار معروف می باشد. معروفیت اپیک گیمز به اینجا ختم نمی شود بلکه این کمپانی با ارائه موتور گرافیکی بازی سازی (Unreal Engine)، باعث شده است که بسیاری از بازی  سازها با استفاده از این موتور، بازی های موفق و محبوبی ارائه دهند.

در سال 2012 از چهارمین نسخه این موتور گرافیکی بازی سازی (Unreal Engine 4 ) رونمایی شد و چندی بعد خبر ساخت بازی شلوغ و فانتزی فورتنایت با استفاده از این موتور بیرون آمد. علاوه بر فورتنایت بازی های معروف زیادی با استفاده از Unreal Engine 4 ساخته شدند و این موتور بار دیگر مورد تحسین بسیاری از بازی سازها قرار گرفت. ویژگی منحصر به فرد این موتور بازی سازی آنست که تقریبا برای تمام پلتفرم ها می تواند خروجی تولید نماید و به همین دلیل استفاده از آن بسیار مورد توجه بازی  سازها قرار گرفته است.

شاید فورتنایت سبک جدید نداشته باشد، اما در میان کاربران و منتقدین بسیار محبوب است. این بازی در اولین روز انتشار یک میلیون نفر کاربر داشت. تاکنون نیز 40 میلیون نفر در سراسر دنیا آن را بازی کرده  اند. اپیک گیمز از سرورهای بسیار قدرتمند برای این بازی استفاده کرده است و حتی اینترنت کشور ما هم مشکلی برای انجام بازی به وجود نخواهد آورد.

چطور می توانیم اقدام به خرید ویباکس فورتنایت کنیم؟

اگر شما هم جزو طرفداران پروپاقرص فورتنایت هستید و دوست دارید از آیتم ها و قابلیت های بازی بیشتر بهره مند گردید، می توانید از طریق سایت های معتبری از جمله آسان جم که در حال فعالیت هستند اقدام به خرید ویباکس نمایید. مطمئنا با داشتن ویباکس بیشتر شما از دیگر رقیبانتان چندین پله جلو خواهید افتاد. ویباکس در واقع به پول درون بازی فورتنایت گفته می شود. پول بازی برای باز کردن قفل آیتم هایی مثل: اسکین های هارلی کویین و بتمن، بتل پس، افزایش لول فورتنایت و... استفاده می شود. برای شرکت در هر مرحله بتل، شما نیاز به مقدار مشخصی ویباکس خواهید داشت. در حال حاضر ویباکس ها در مقادیر زیر قابل خریداری هستند:

  • 600 ویباکس
  • 1000 ویباکس
  • 2000 ویباکس
  • 2800 ویباکس
  • 5000 ویباکس
  • 135000 ویباکس

در حال حاضر که امکان خرید ویباکس توسط کارت بانک های ایرانی وجود ندارد، شما می توانید از طریق برخی سایت های معتبر برای خرید ویباکس مورد نیازتان اقدام کنید.

نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که ارز های موجود در این بازی به شخصیت شما قدرت و نیروی بسیار زیادی می افزاید و از او یک کاراکتر قوی و شکست ناپذیر می سازد.

برای چه پلتفرم هایی می توان در بازی فورتنایت ویباکس تهیه نمود؟

شما می توانید برای تمام پلتفرم ها مثل، موبایل، ایکس باکس، پلی استیشن و کامپیوتر ویباکس خریداری کنید؛ اما باید توجه داشته باشید که ویباکس خریداری شده برای کامپیوتر و موبایل بر روی دیگر پلتفرم ها قابل استفاده نیست.

برای حل این مشکل کافیست شما مقدار ویباکس مورد نظرتان را خریداری کنید و با کامپیوتر یا موبایل وارد اکانت خود شوید و از درون بازی آیتم های مورد نظرتان را خریداری کنید پس از آن اگر با پلی استیشن یا ایکس باکس وارد بازی شوید، می توانید از آیتم های خریداری شده استفاده کنید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/kJCuBy13
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه