جمعه, ۳۱ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

با توجه به افزایش آلودگی های آب شهری، تصفیه مجدد آن موضوع بسیار جدی است که تمام افراد جامعه به آن آگاهند. در حال حاضر دستگاه تصفیه آب خانگی یکی از وسایل ضروری هر خانه می باشد که بتوانیم به کمک آن آلودگی های آب را از بین ببریم. نوع برند تصفیه آب در کیفیت عملکرد آن بسیار موثر است. در این مطلب بهترین دستگاه های تصفیه آب خانگی که ساخت تایوان هستند را معرفی می کنیم و راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب از فروشگاه اینترنتی معتبر در ایران را توضیح خواهیم دارد.

خرید اینترنتی تصفیه آب خانگی در تصفیه آسا

بهترین برندهای دستگاه تصفیه آب خانگی

کشور تایوان مرکز و قطب تولید دستگاه های آب تصفیه کن است که با پیشرفته ترین فناوری ها این دستگاه را تولید می کند. تصفیه آب های تایوانی سال های زیادی است که در دنیا مورد استفاده قرار می گیرد. برند های معتبر دستگاه تصفیه آب ساخت تایوان عبارتند از مینروا، سی سی کا و سافت واتر که در ذیل به معرفی و بررسی قیمت آن ها می پردازیم.

  • قیمت تصفیه آب مینروا

تصفیه آب مینروا بی شک بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی می باشد که از جدید ترین سیستم تصفیه آب یعنی اسمز معکوس استفاده می کند. این برند با دارا بودن نماد اصالت کار تشخیص دستگاه تصفیه آب اورجینال را برای مشتریان راحت کرده است. دستگاه مینروا ساخت کشور تایوان و تحت لیسانس آمریکا می باشد و تمامی استاندارد های لازم مانند NSF را دریافت کرده است. فیلتر ممبران فیلمتک آمریکایی 13 لایه آن قدرت زیادی در جذب انواع املاح و آلاینده های آب دارد و فیلتر ها ی کربنی آن 100% گیاهی هستند. پمپ قوی و مخزن آنتی باکتریال 16 لیتری آن ما را از سلامت آب مطمئن خواهد کرد. این برند دستگاه هایی زیر سینکی در مدل های 6 مرحله ای آب معدنی ساز، 7 مرحله ای قلیایی کننده، 8 مرحله ای فرا بنفش و 8 مرحله ای اکسیژن ساز تولید کرده است. کامل ترین مدل آن دستگاه اکسیژن ساز می باشد که دارای 5 فیلتر تصفیه، یک فیلتر مینرال، یک فیلتر قلیایی برای کنترل و تنظیم سختی آب و یک فیلتر اکسیژن ساز برای افزایش سطح اکسیژن آب می باشد. قیمت تصفیه آب مینروا بین 3 و نیم تا 4 و نیم میلیون تومان است و قیمت آن بستگی به تعداد مراحل تصفیه ی آن دارد.

  • قیمت تصفیه آب cck

سی سی کا برندی است که علاوه بر دستگاه های تصفیه آب به تولید تجهیزات و لوازم جانبی این دستگاه ها نیز مشغول است. برند تصفیه آب خانگی سی سی کا استاندارد سازمان جهانی بهداشت را در اختیار دارد و دستگاه هایش را مطابق با استاندارد جهانی و پیشرفته ترین فناوری ها تولید می کند. این برند از از فناوری اسمز معکوس در دستگاه های خود استفاده می کند که در مدل زیر سینکی عرضه می شوند. فیلتر ممبران 13 لایه ی سی سی کا ذرات معلق و ناخالصی های آب از جمله رسوبات و مواد شیمیایی و فلزات سنگین و املاح آب را تا قطر 0001/0 میکرون حذف می کند و سختی آب را حذف می کند. این برند از سیستم های قلیایی کننده و فرابنفش و اکسیژن ساز در دستگاه های خود بهره می گیرد و مخزن 16 لیتری آنتی باکتریال و پمپ قدرتمندی دارد. این دستگاه قابل نصب یه ساید نیز هست. قیمت تصفیه آب cck در حدود دو تا دو و نیم میلیون تومان می باشد.

خرید اینترنتی تصفیه آب خانگی در تصفیه آسا

  • قیمت تصفیه آب سافت واتر

کمپانی سافت واتر در دهه 40 میلادی در آمریکا فعالیتش را آغاز کرد و امروزه در تایوان نیز مشغول به کار است و به دلیل جذب مشتریان زیاد در این سال ها تبدیل به بزرگ ترین تولید کننده ی دستگاه های تصفیه آب شده است. سافت واتر دستگاه های اولترا فیلتراسیون و اسمز معکوس را تولید می کند که تصفیه آب UF از دستگاه های ازان قیمت بدون پمپ و مخزن می باشد. تصفیه آب اسمز معکوس سافت واتر در حذف املاح و سختی آب بسیار قدرتمند عمل می کند و این به دلیل وجود فیلتر ممبران با کیفیت آن می باشد. مخزن آنتی باکتریال این دستگاه گنجایش 16 لیتر آب را دارد که در زمان قطعی برق نیز می توان از آن استفاده کرد. سافت واتر استاندارد NSF را در اختیار دارد و تصفیه آب های آن در مراحل 6 الی 8 عرضه می شود که قیمتی در حدود دو تا دو و نیم میلیون تومان دارند.

راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب

خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب نیازمند دقت و شناخت دقیق از فروشنده آن می باشد . ابتدا باید از معتبر بودن فروشگاه اطمینان پیدا کنید. سپس دستگاهی را انتخاب نمایید که از نوع اسمز معکوس باشد تا بتواند سختی آب آشامیدنی را کاهش دهد. برند دستگاه نیز باید معتبر و شناخته شده باشد. تصفیه آب های تایوانی در حال حاضر بهترین گزینه برای خرید می باشند. تصفیه آب خانگی تایوانی اصل باید دارای شناسنامه اصالت و ضمانت نامه باشند. برند مینروا با داشتن نماد اصالت کار را برای خریداران جهت خرید دستگاه اورجینال راحت کرده است که می توانید آن را از نمایندگی انحصاری تصفیه آسا تهیه نمایید.

خرید اینترنتی تصفیه آب خانگی در تصفیه آسا

فروشگاه اینترنتی تصفیه آسا

مرکز خرید دستگاه تصفیه آب تصفیه آسا بهترین گزینه برای خرید آب تصفیه کن تایوانی می باشد. این شرکت نمایندگی رسمی برند ها ی سی سی کا و سافت واتر و هم چنین نمایندگی و وارد کننده ی انحصاری برند مینروا می باشد. تصفیه آسا با دارا بودن پرسنل و کارشناسان و تکنسین های فنی و مجرب، خدمات ارسال و نصب رایگان تصفیه آب در تهران و کرج و ارسال رایگان به سراسر ایران را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

"شرکت تصفیه آسا، از بزرگترین وارد کنندگان و عرضه کنندگان انواع دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی اصل و فیلتر تصفیه آب خانگی و قطعات یدکی آب شیرین کن میباشد . تصفیه آسا با بیش از 10 سال سابقه تخصصی در زمینه افزایش کیفیت آب آشامیدنی و بهره گیری از کارشناسان مجرب و متخصص به ارائه خدمات ارزنده در کنار عرضه دستگاه تصفیه آب خانگی پرداخته و شما را در انتخاب یک دستگاه مناسب همراهی خواهد کرد.

پیشنهاد میشود برای انتخاب بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی با کارشناسان فروش تصفیه آسا تماس حاصل فرمایید تا طبق نیاز شما گزینه های مناسب معرفی گردیده و بهترین محصولات در اسرع وقت در اختیار شما قرار گیرد."

فروشگاه اینترنتی تصفیه آسا امکان خرید آنلاین محصولات را برای صرفه جویی در زمان مشتریان گرامی ایجاد کرده است. فروش آنلاین دستگاه تصفیه آب از مجموع تصفیه آسا خدمات پس از فروش، ضمانت یک ساله شرکت و سرویس های دوره ای دستگاه و تعویض فیلتر تصفیه آب را نیز برای شما عزیزان به همراه خواهد داشت. شما می توانید برای مشاوره ی خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب و اطلاع از قیمت آن ها با کارشناسان فروش این مجموعه تماس بگیرید که در تمام ساعات روز و هفت روز هفته آماده ی پاسخگویی به شما می باشند و یا می توانید به سایت تصفیه آسا مراجعه نمایید.

خرید دستگاه تصفیه آب اورجینال به شما در بهبود کیفیت زندگی و آب آشامیدنی کمک زیادی خواهد کرد و سلامت خود را در برابر آلودگی ها ی آب حفظ خواهید کرد.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/acB8Ascz
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه