جمعه, ۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

بازسازی خانه

2 سال پیش ( 1401/2/5 )
 

بازسازی خانه

بازسازی خانه در اصفهان زمانی اهمیت می یابد که در گذر زمان خانه ی شما دچار فرسودگی و خرابی شده و نیاز به تعمیرات دارد . بازسازی خانه به این معناست که شما می توانید بجای اینکه کل بنای خانه را خراب کرده و از نو بسازید ، تنها بخش های آسیب دیده و فرسوده را تعمیر و بازسازی کنید و نیازی به تخریب کل بنا و ساخت آن از نو نیست . علاوه بر این ممکن است خانه شما دچار خرابی نشده باشد ، اما شما دوست داشته باشید که تغییر در خانه ی خود ایجاد نمایید . مدل یا دکور داخلی آن را عوض کنید یا از فناوری های جدید در خانه ی خود استفاده نمایید ، در تمامی این موارد بازسازی خانه به کمک شما می آید . به این طریق می توانید تغییراتی که مد نظر شماست ایجاد نمایید .

هزینه ی بازسازی خانه

میزان هزینه ی بازسازی خانه های قدیمی در اصفهان نسبت به تخریب کامل بنا و ساخت مجدد آن بسیار کمتر است . به همین دلیل اکثر افراد بازسازی خانه را انتخاب می نمایند و این کار کاملا درستی است . عوامل مختلفی وجود دارند که بر میزان هزینه ی بازسازی خانه تاثیر دارد . عواملی مانند :متراژ خانه مورد بازسازی ، میزان خرابی و استهلاک ، نوع بازسازی ، مواد و متریال مورد استفاده ، و ... . تمامی این موارد می تواند میزان هزینه ی بازسازی خانه ی شما را افزایش دهد . به همین دلیل است که از ابتدا نمی توان هزینه ی دقیقی برای بازسازی خانه اعلام کرد و میزان هزینه به صورت حدودی تخمین زده می شود . در اکثر موارد میزان هزینه ی بازسازی خانه به دلیل نوسانات بازار و برخی نیازهای تعمیراتی ، که پس از شروع پروژه پیش می آید ، بیشتر از میزان تخمینی آن می باشد .

بازسازی خانه ، سقف

یکی از مهم ترین قسمت ها برای بازسازی خانه ، سقف خانه می باشد . بازسازی سقف خانه می تواند جلوه ی دیگری به خانه ی شما دهد . و فضای خانه را وسیع تر و زیبا تر نشان دهد . امروزه از روش های مختلفی برای بازسازی خانه استفاده می شود . بازسازی سقف به کمک سقف کاذب، دکوراتیو، کنف کاری ، گچ بری ، ام دی اف و ... از روش های بازسازی سقف می باشد . که هرکدام هزینه ی مخصوص به خود را دارد . همچنین از کار های دیگری که می تواند بسیار تفاوت ایجاد نماید نور پردازی سقف است . تمامی این موارد بستگی به سلیقه و سبک بازسازی مورد نظر شما دارد .

بازسازی خانه ، آشپزخانه

بازسازی خانه

آشپزخانه مهم ترین بخش خانه و در واقع قلب خانه محسوب می شود . این قسمت از خانه در واقع پر رفت و آمد ترین قسمت خانه می باشد ، و بازسازی خانه این قسمت بسیار اهمیت دارد . آشپزخانه های قدیمی فضاهای بدون استفاده ی بیشتری دارند که می توان به خوبی با بازسازی آشپزخانه از این فضاها استفاده ی خوبی داشت . علاوه بر این امکاناتی که آشپزخانه های قدیمی داشتند بسیار نسبت به امروز کمتر بوده . با بازسازی خانه می توانید از امکانات به روز در اشپزخانه ی خود بهره مند شوید . تعویض سرامیک و کاشی ها و در واقع کف پوش ها و دیوار پوش های آشپزخانه نیز می تواند حس و حال بهتری به آن بدهد . همچنین تعویض کابینت ها ، تاسیسات و شیر الات آشپزخانه نیز می تواتند بخشی از برنامه ی بازسازی شما باشد

بازسازی خانه ، سرویس بهداشتی و حمام

یکی دیگر از قسمت هایی که هنگام بازسازی باید به آن توجه نمود ، بازسازی سرویس بهداشتی و حمام است . در ابتدا باید تغییراتی که مورد نظر شماست با متخصصین این حوزه در میان بگذارید . گاهی با تغییرات جزئی می توان بازسازی را انجام داد و گاهی نیاز به تغییرات کلی می باشد . در این صورت باید تاسیسات نیز جا به جا و بازسازی گردد . تعویض دیوار پوش ها و کف پوش ها ، عایق بندی کف حمام و سرویس بهداشتی ، تعویض شیرآلات ، استفاده از وان ، توالت فرنگی و ... همه گی می توانند جزو برنامه ی بازسازی شما باشند .

بازسازی کف

کف بنا هم می تواند بازسازی شود .کف پوش های متنوعی در بازار وجود دارد که شما می توانید با توجه به سلیقه و بودجه ی خود برای بازسازی کف خانه استفاده نمایید . مانند سرامیک ، پارکت ، سنگ ، لمینت و ... . برای انتخاب بهترین کف پوش ، به میزان رفتا آمد ، کارایی و دکوراسیون و سبک بازسازی مورد نظر باید توجه نمایید . هزینه ی بازسازی این قسمت بسته به متراژ ، نوع مواد و متریال مورد استفاده و سبک بازسازی خانه شما بستگی داشته و می تواند کاهش یا افزایش داشته باشد .

بازسازی دیوار ها

بازسازی خانه

دیوار های خانه می توانند بیشترین تغییر را در خانه شما ایجاد نمایند . اگر خانه ی شما قدیمی باشد امکان دارد که دیوار های خانه ی شما دچار پوسیدگی ، ترک ، نم زدگی و ... باشد . هنگام بازسازی تمامی این موارد رفع می گردد . علاوه بر این شما می توانید با تغییر رنگ دیوار ها ، استفاده از دیوار پوش های مختلف ، کاغذ دیواری و ... دیوار خود را بازسازی کرده و به خانه ی خود رنگ و نشاط تازه ای بخشید . باز سازی این قسمت بی نهایت می تواند تاثیرگذار باشد . برای این منظور حتما با متخصصین صحبت و مشورت نمایید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید .

بازسازی خارجی و نما

نمای ساختمان اولین تصویر از خانه در ذهن را به وجود می آورد . نمای بیرونی خانه هم به همان اندازه می تواند باعث تغییر و حس بهتری در شما گردد . برای بازسازی این قسمت می توانید از  مواد مختلفی استفاده نمایید .استفاده از سنگ ، سرامیک ، آجرنما ، نور پردازی و ... می تواند در بازسازی نمای خانه شما ، به شما کمک نماید . همچنین رنگ کردن دیوار ها ، استفاده از دیوار سبز هم می تواند بسیار کمک کننده باشد . تمامی این موارد بستگی به سلیقه و بودجه ی شما دارد .  

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/xSbzgkqg
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه