شنبه, ۱ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

7 نکته در راه اندازی یک سیستم پخش موفق

امروزه بسیاری از نکاتی که برای اجرای یک کسب و کار توزیع موفق نیاز است، در بین صنایع مختلف یکسان است. از مدیریت استخدام و جریان نقدی گرفته تا برنامه ریزی فروش و موجودی، در اینجا نکاتی اثر گذار برای کسب و کارهایی که در حوزه پخش فعالیت می کنند ذکر می کنیم.

استخدام افراد مناسب

در حالی که ممکن است این نکته واضح به نظر برسد، ولی برخی از مشاغل اغلب دقت کافی در فرآیند استخدام انجام نمی دهند در حالیکه نحوه استخدام، یکی از مهم ترین مسائل هر کسب و کاری می باشد. هر فرصت شغلی جدیدی که مورد نیاز کسب و کار شما می شود را باید به دقت بررسی نمایید و شخصی متناسب با آن موقعیت شغلی استخدام کنید. به عنوان مثال در استخدام شخصی که برای سمت سرپرستی در نظر گرفته می شود با شخصی که به عنوان یک نیروی فنی استخدام می شود مسلما باید فاکتورهای جداگانه ای در نظر گرفته شود.

همچنین از سؤالات عمومی که داوطلب را به پاسخ صحیح «هدایت می کند» اجتناب کنید و در عوض روی سؤالات رفتاری با استفاده از عباراتی مانند «به زمانی فکر کنید که ...» تمرکز کنید، اینها به شما ایده واضح تری از نحوه برخورد داوطلب با موقعیت های خاص می دهد.

استفاده از فناوری های جدید

یکی از چالش های کسب و کارها در گذشته، انجام دستی بسیاری از امور تجارت بود که این موضوع هم در کند شدن انجام فرآیندها اثر می گذاشت و هم خطاهای انسانی را به شدت افزایش می داد. با به کار گیری تکنولوژی های جدید در حوزه های مختلف، بسیاری از این مسائل حل خواهد شد. به مثال برای فرآیندهای مالی، سیستمی و حسابداری میتوانید از نرم افزار حسابداری پخش مویرگی پیشگامان استفاده نمایید

کنترل دقیق موجودی

اگر موجودی خود را به درستی مدیریت نکنید، در کسب و کار خود به مشکل می خورید. برخی از شرکت ها سیستمی برای حفظ حداقل سطح موجودی در انبارهای خود دارند و پس از رسیدن به حداقل، با موجودی جدید پر می شوند. برخی دیگر برای محافظت در برابر افزایش ناگهانی تقاضا، برای برخی محصولات ذخیره ویژه ای در نظر می گیرند.در هر حال ردیابی موجودی، شمارش منظم، و هماهنگ کردن سطوح موجودی با نوسانات تقاضا، همگی کلید تصمیم گیری در مدیریت موجودی برای کسب و کار شما هستند.

قرار دادن اطلاعات مفید و کافی در اختیار نمایندگان فروش

آیا نمایندگان فروش شما اطلاعات کافی در اختیار دارند که بتوانند در فروش های خود ارزش بیافرینند؟ شرکت ها، باید نمایندگان فروش خود را با دسترسی آسان به اطلاعات کلیدی، مانند تاریخچه سفارش مشتری، بیشترین اقلام سفارش داده شده توسط مشتری و سطوح موجودی هر محصول، مسلح کنند. همچنین با استفاده از تکنلوژی های روز، سرعت عمل نماینده فروش را افزایش دهند تا آنها مجبور نباشند وقت خود را برای به خاطر سپردن داده‌ها یا جستجوی قیمت تلف کنند. درعوض، آنها می‌توانند روی کاری که واقعاً باید انجام دهند متمرکز شوند.

ایجاد مزیت رقابتی

امروزه شرکت های پخش در یک بازار رقابتی فعالیت می کنند. بسیاری سعی می کنند مارک های خود را از نظر قیمت متمایز کنند به این امید که قیمت های پایین تر منجر به افزایش حجم فروش شود. هر چند قیمت پایین حاشیه سود بیشتری دارد ولی باید به این نکته توجه کرد که اگر فقط به این موضوع دقت شود و حوزه های دیگر فراموش شود، در بلند مدت نتیجه مطلوبی نخواهد داشت.

در عوض، شرکت هایی که علاوه بر قیمت بر ارائه خدمات متمایز نیز توجه دارند، بازدهی بالاتری را تجربه می کنند. به این فکر کنید که چگونه می توانید یک تجربه مدرن و راحت برای مشتریان خود ایجاد کنید. چگونه می توانید سفارشات را سریعتر انجام دهید و ارزش استراتژیک را جایگزین فعالیت معاملاتی کنید؟

تسریع در انجام سفارش

با توجه به افزایش رقابت در تمامی حوزه ها، مسلما مشتری با کسب و کاری همکاری می کند که علاوه بر قیمت و پشتیبانی مناسب، سرعت ارسال بالاتری داشته باشد.برای موفقیت، شرکت های پخش باید فرآیند نوشتن و ارسال سفارش را دیجیتالی کنند تا کارایی افزایش یابد. اگر چندین کانال فروش دارید، مانند فروش میدانی، وب سایت و ... مطمئن شوید که این سیستم متمرکز برای انجام سریع سفارشات داشته باشید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/A6UEGZcn
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه