جمعه, ۱۰ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 29 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز

با زندگی در زمانه ای که تمامی کارها اینترنتی شده، از ابتدایی ترین نیازها مانند خرید کالا از سوپرمارکت تا خرید خانه و اتومبیل نیز با اینترنت انجام می شوند. بنابراین، می توانید به راحتی و بدون دردسر و تنها با یک اشاره، کالای مورد نظر خود را از مسیرخرید آنلاین  به دست آورید.

یکی از بسترهایی که راه خرید تلفن همراه مطمئن و باکیفیت را آسان ساخته، فروش آنلاین گوشی شیائومی از طریق نمایندگی تسک میران است.

فروش آنلاین گوشی با قیمت مناسب، تسک ‌میران

مسیر اینترنتی فروش گوشی های شیائومی از تسک میران مورد اعتماد کاربران می باشد، چرا که با به وجود آوردن شرایط زیر، تهیه کالا را برای آنان مطلوب تر ساخته است:

اطمینانی سازنده اعتماد

درخرید گوشی هوشمند به صورت آنلاین پیش از هرچیز، باید به مورد اعتماد بودن سایت توجه شود. برای این کار به انتهای صفحه های وب سایت مورد نظر رفته و تعداد ستاره های نماد اعتماد را بررسی نمائید. سه ستاره ای که تسک میران از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی کسب کرده، نشان دهنده کیفیت و اطمینان کاربران به نمایندگی تسک میران شیائومی است.

البته، مجوزهایی چون نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتال و انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی نیز، از دیگر دلایل اعتماد به این وب سایت هستند.

دنبال کردن گوشی های شیائومی در شبکه های مجازی تسک میران

وجود آدرس معتبر، شماره های تماس و راه های ارتباطی چون شبکه های مجازی اینستاگرام، توییتر و لینکدین نیز نشان دهنده مراجعی هستند که می توانید با در میان گذاشتن سوالات و مشکلات خود در آن ها، به پاسخ و راهنمایی های لازم دست پیدا کنید. همچنین، در این پلتفرم ها اخبار جدید و گوشی های شیائومی را نیز می توانید مشاهده نمائید.

اطلاعات و تکمیل انتخاب گوشی شیائومی

یکی از مهم ترین ویژگی های نمایندگی تسک میران، وجود اطلاعات تمام تلفن های هوشمند شیائومی است که به بازار آمده اند یا به زودی در بازار ایران عرضه خواهند شد

با این ویژگی، به راحتی می توانید به اطلاعات تکمیلی و فنی، مشخصات و قیمت جدیدترین گوشی های شیائومی 2022 در کنار گوشی های قدیمی تر دست یابید و با مقایسه آن ها با یکدیگر، متوجه تفاوت ها و شباهت هایشان شوید.

رَصَد نمودن قیمت ها

بی شک، قیمت در خرید، از مهم ترین عوامل در انتخاب محصولات مورد نظر به شمار می رود و فروش آنلاین گوشی های شیائومی از طریق تسک میران، یکی از بهترین راه های بررسی قیمت آن ها است. برای آگاهی از مبلغ هرمحصولی، به صفحه گوشی هوشمند سایت می ایران مراجعه نمائید تا قیمت های ثبت شده برای هر گوشی را به دست آورید.

همچنین، برای مقایسه قیمت گوشی ها، گزینه مقایسه را فعال کرده تا تفاوت قیمتی و سخت افزاری هر گوشی را مشاهده کنید.

اگر در سایت تسک میران برای گوشی مورد نظر شما، قیمتی ثبت نشده و کلمه «به زودی» مشاهده می شود، گزینه به زودی را فعال نمائید تا با موجود شدن آن، از قیمت گوشی شیائومی که مد نظر دارید با خبر شوید.

فروش آنلاین گوشی با قیمت مناسب، تسک ‌میران

فعال کردن پنل کاربری تسک میران

با ثبت نام در سایت می ایران می توانید حساب کاربری ویژه خود را داشته باشید. ویژگی های حساب کاربری تسک میران بدین شرح می باشند:

  1. در پنل کاربری، مشخصات شخصی کاربر و اطلاعات و محتویات سبد خریدی که از زمان ایجاد حساب خود خریداری کرده، نشان داده می شوند.
  2. مراحل سفارش کالا از انتخاب و خرید تا لحظه دریافت محصول، قابل ملاحظه هستند. همچنین، پیش از پرداخت اینترنتی وجه، می توان زمان ارسال کالا از انبار تسک میران به اداره پست را مشاهده نمود تا طبق توضیحی که بالای این زمان نوشته شده است، بتوانید یک تا دو روزکاری پس از زمان ارسال، منتظر دریافت کالا باشید.
  3. پس از پرداخت وجه، کد سفارشی در حساب کاربری ثبت می گردد که کاربر با استفاده از آن می تواند به آسانی از پشتیبانی خرید آنلاین، اطلاعات پرداخت وجه و دریافت کالا را به دست آورد. راه های این پشتیبانی عبارتند از: تماس با شماره ثابت شرکت تسک میران بر صفحه وب سایت، نوشتن اطلاعات و سوالات در قسمت «تماس با ما» و مشاهده پرسش ها در «سوالات متدوال» سایت می ایران.
  4. از دیگر ویژگی های پنل کاربری، دریافت اطلاعات کالای ارسالی وکد پیگیری مرسوله پستی پس از دریافت توسط پست می باشد.

حفظ ارتباط با مشتری

نه تنها به پرسش ها در زمینه خرید های آنلاین پاسخ داده می شود، بلکه کاربران می توانند مواردی چون نحوه دریافت کد فعال سازی و غیره را نیز در قسمت «تماس با ما» یا از طریق تلفن به بخش مرکز تماس (Call Center) مطرح نمایند.

یکی دیگر از ویژگی های گارانتی تسک میران، برقراری ارتباط مرکز تماس با مشتری (CRM) برای سنجیدن میزان رضایت خریدارانی است که چه از فروشگاه مرکزی، چه از مسیرخرید آنلاین و چه از فروشگاه هایی که گوشی شیائومی را با گارانتی تسک میران می فروشند، کالا را تهیه نموده اند.

ایمن سازی با بیمه حمل گوشی

به مدت هفت روز، امکان مرجوع کردن کالاهای خریداری شده از نمایندگی تسک میران وجود دارد. تمام کالاهایی که از طریق فروش آنلاین تسک میران به دست مشتری می رسند، یک ویژگی مهم دارند و آن هم بسته بندی شکیل و مقاومی است که گوشی را در برابر اتفاقات ایمن می سازد.

البته، با بیمه گوشی شیائومی که از سایت می ایران دریافت می نمائید، اطمینان خاطر بیشتری نیز حاصل می شود.

فروش آنلاین گوشی با قیمت مناسب، تسک ‌میران

گارانتی تسک میران، دربرگیرنده بهترین ها

گوشی های شیائومی که با گارانتی تسک میران همراه هستند، خدمات پس از فروش مطلوب و بی نظیری را چه در مدت 18 ماه گارانتی و چه پس از آن، دریافت می نمایند. این خدمات، از تعمیر گوشی تا تعویض قطعات اصل شیائومی را شامل می شوند. گارانتی تسک میران، متخصصین خبره را برای ارائه بهترین کیفیت خدمت رسانی در تمام ایران در کنار کاربران قرار می دهد و با قیمت های مناسب گوشی های شیائومی نشان می دهد که نمایندگی معتبری برای محصولات شیائومی در ایران است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره گوشی های شیائومی،هایسنس، پوکو، ریلمی و... و گارانتی این گوشی های موبایل به سایت www.taskmiran.com سر بزنید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/4eSSkAtw
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه