شنبه, ۸ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 27 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از تجارت نیوز، بازار دیروز شاهد کاهش قیمت طلا ۱۸ عیار بود و هر گرم آن ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان افت را تجربه کرد. طلا با افتی که تجربه کرد به نرخ ۱,۳۶۳,۷۰۰ (یک میلیون و سیصد و شصت و سه هزار و هفتصد ) تومان رسید.

هر اونس طلا جهانی نیز، دیروز به ۱,۸۲۹ (یک هزار و هشتصد و بیست و نه) دلار رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۹۱ درصدی داشت.

قیمت طلا پایین آمد و هر گرم طلا ۱۸ عیار دیروز با کاهش ۱.۱۴ درصدی، از ۱,۳۷۹,۲۰۰ (یک میلیون و سیصد و هفتاد و نه هزار و دویست) تومان به ۱,۳۶۳,۷۰۰ (یک میلیون و سیصد و شصت و سه هزار و هفتصد ) تومان رسید.

همچنین روز گذشته، هر مثقال طلا ۱۸ عیار با کاهش ۱.۱۳ درصدی نسبت به روز قبل ، ۵,۹۱۰,۰۰۰ (پنج میلیون و نهصد و ده هزار) تومان معامله شد.(دنیای اقتصاد)

حرکت معکوس قیمت طلای داخلی و انس جهانی

در شرایطی که قیمت اونس جهانی با افزایش قیمت معادل ۱۸۳۵ دلار و ۲۲ سنت ثبت شده است ، اما بازار طلا و سکه برخلاف سیر نزولی بازار جهانی و به دنبال نوسانات قیمت دلار در بازار آزاد، کاهش قیمت انواع سکه را تجربه می کند؛ به گونه ای که قیمت سکه امامی ۵۰ هزار تومان کاهش یافته است.

به این ترتیب سکه امامی در معاملات دیروز، ١۴میلیون و ۲۷۶ هزار تومان قیمت خورده است. این سکه روز گذشته با قیمت ١۴ میلیون و ۳۲۱ هزار تومان معامله می شد که کاهش قیمتی در حدود ۵۰ هزار تومان را نشان می دهد.

نیم سکه نیز با قیمت ۷ میلیون و ۸۸۰ هزار تومان معامله می شود. آخرین قیمت معاملاتی نیم سکه در روز گذشته، ۷میلیون و ۸۹۵ هزار تومان بود که کاهشی نزدیک به ۱۵ هزار تومان روبرو بوده است.

همچنین ربع سکه ۴ میلیون و ۸۷۲ هزار تومان قیمت خورده است که نسبت به قیمت روز معاملاتی گذشته معادل ۴ میلیون و ۹۰۲ تومان، کاهش قیمتی نزدیک به ۳۰ هزار تومان داشته است.

هر سکه یک گرمی نیز با قیمت ۲ میلیون و ۸۰۲ هزارتومان معامله می شود که نسبت به قیمت آن در روز گذشته معادل ٢ میلیون و ۸۵۲ هزار تومان کاهشی در حدود ۵۰ هزار تومان داشته است.

حباب سکه چقدر است؟

به این ترتیب هر سکه امامی یک میلیون و ۱۹۶ هزار تومان، نیم سکه، یک میلیون و ۳۴۳ هزار تومان، ربع سکه، یک میلیون و ۵۹۹ هزار تومان و هر سکه یک گرمی، یک میلیون و ۱۹۰ هزار تومان حباب دارد.(اقتصادآنلاین)

جدول کامل قیمت طلا و سکه

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/LRM4ooiM
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه