سه شنبه, ۴ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Tue, 23 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

مزایای کار با یک آژانس دیجیتال مارکتینگ چیست ؟

مزایای کار با یک آژانس دیجیتال مارکتینگ چیست ؟

ورود به دنیای دیجیتال با وجود گستردگی و پیشروی مداوم نیازمند دانش بروز و تجربه است. اگر قصد ورود به دنیای دیجیتال را دارید همکاری با یک آژانس دیجیتال مارکتینگ می تواند برای شما یک انتخاب درست باشد که خیالتان را از موضوعات مربوط به این تصمیم راحت کند.

سوال مهم تری که در این نقطه مطرح می شود این است که چرا آژانس دیجیتال مارکتینگ گزینه ایده آلی به حساب می آید ؟ چنین آژانسی چطور می تواند به کسب و کار شما کمک کند ؟ در ادامه قصد داریم به پاسخ این سوالات بپردازیم.

مزایای کار با یک آژانس دیجیتال مارکتینگ چیست ؟

چرا دیجیتال مارکتینگ امروز یک ضرورت است ؟

حضور در فضای اینترنت دیگر یک مزیت نیست؛ ضرورتی برای تمام کسب و کارهاست. اگر شما هم صاحب کسب و کاری باشید، می خواهید از این بستر بزرگ بهره بگیرید. تسلط به تمام ابزارهای مورد نیاز برای حضور موثر و انجام صحیح و بهینه آن، نیازمند تجربه و تخصص است.

جزئیات زیادی وجود دارد که برای موفقیت فرآیندهای بازاریابی دیجیتال و کمپین های شما ضروری هستند. اینجاست که یک آژانس دیجیتال مارکتینگ می تواند نقش خود را ایفا کند و راهکاری بهینه را برای اهداف شما طراحی و اجرا نماید.

آژانس دیجیتال مارکتینگ دیماژن

چرا باید ما را انتخاب کنید؟

آژانس دیماژن با تکیه بر دغدغه ای مهم شروع به کار کرده است. زمانی که بازاریابی دیجیتال، بین سال های 93 و 94 شروع به اوج گیری کرد، تلاش کردیم به بررسی و تحلیل مسیری بپردازیم که دیجیتال مارکتینگ در آن حرکت می کند.

سوال اساسی برای ما این بود که چطور می توان خدماتی ارائه نمود که به خوبی پاسخگوی نیاز کارفرما (و یک گام بیشتر از آن) باشد؟

آنچه با بررسی داده ها به آن رسیده ایم، بیانگر این است که نیاز کارفرما، به دو بخش اساسی تقسیم می شود:

  • هدف گذاری صحیح
  • درک کامل از آنچه روی می دهد

شیوه ارائه خدمت در آژانس دیماژن

دو فاکتور کلیدی برای پاسخگویی به خواسته مشتریان، در برنامه ریزی دیجیتالی دیماژن نقش دارد. خدمات دیماژن با تدوین استراتژی شروع شده و با اجرا، آنالیز و گزارش دهی ادامه می یابد.

تدوین استراتژی دیجیتال مارکتینگ

تدوین استراتژی گام اول در هر برنامه مارکتینگ محسوب می شود. آژانس دیجیتال مارکتینگ دیماژن پس از انجام تحقیق لازم، تدوین راهنمای اجرای برنامه و نیز گسترش استراتژی عملیاتی، به جذب ترافیک از کانال های مختلف برای کسب و کار شما می پردازد.

اجرای برنامه دیجیتال

با تدوین و توسعه استراتژی و شناسایی کانال های جذب ترافیک، تلاش می کنیم با تولید محتوای باکیفیت در پلتفرم های مختلف، تصویری مناسب و پایدار از برند شما ارائه کنیم.

با انجام این فرآیند، حضور کسب و کارتان در فضای وب گسترش می یابد؛ این یعنی افزایش ردپا (footprint) ، آگاهی از برند در میان مخاطبان و جذب مشتریان جدید.

کنترل روند فرآیند دیجیتال مارکتینگ و گزارش دهی

بررسی مستمر اقدامات و آنالیز نتایج آن ها در هر گام از استراتژی تدوین شده، نکته ای کلیدی در پیشبرد اهداف تعیین شده است. ما در شرکت دیجیتال مارکتینگ دیماژن، برای طراحی و گسترش برنامه دیجیتال، بررسی نحوه اجرا و گزارش دهی دقیق، بر دانش فنی کارشناسان خود تکیه داریم. اما این پایان کار نیست.

بررسی بازخوردها و تحلیل روند طی شده و نتایج بدست آمده در طول پروژه، به کار خود ادامه می دهیم تا بتوانیم کمپین های دیجیتال مارتینگ شما را بیش از پیش بهینه کنیم.

مزایای کار با یک آژانس دیجیتال مارکتینگ چیست ؟

حال یک بار دیگر این سوال را تکرار می کنیم؛

چرا دیماژن؟

همکاری دیماژن با انجام فرآیندهای مذکور، مزایای زیر را برای شما به همراه خواهد داشت:

  • بدون هزینه پنهان، بدون سورپرایز
  • پیاده سازی دقیق و منظم پروژه ها بر اساس راهکارهای مدیریت پروژه
  • اکانت منیجر اختصاصی
  • دستورالعمل های دقیق ارتباطی
  • سیستم مالی و حقوقی دقیق و قانونی
  • گزارش دهی با محوریت درک مشتری
  • تکیه بر سیستم مدیریت دانش

خدمات دیماژن شامل چه مواردی می شود؟

استراتژی دیجیتال مارکتینگ

استراتژی دیجیتال مارکتینگ تابعی از استراتژی بازاریابی هر سازمان است. ما تلاش داریم با درک صحیح برنامه مارکتینگ مجموعه شما، برنامه دیجیتال مارکتینگ را به بهترین شکل طراحی کنیم.

تیم دیماژن، متشکل از متخصصانی در زمینه مارکتینگ، فروش، آنالیز و محتواست که در 15 سال گذشته مشغول فعالیت بوده اند. ما با تکیه بر این پشتوانه ازرشمند، استراتژی هر مجموعه را بررسی نموده و شاخص های عملیاتی آن را در فضای آنلاین به دست می آوریم.

تولید محتوا

حتما شنیده اید که می گویند محتوا پادشاه است. این امر هر روز اهمیت بیشتری پیدا می کند؛ بنابراین ضرورت دارد با دقت و حتی وسواس، به تدوین استراتژی و تولید محتوا پرداخته شود.

بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که محتوا، فقط دیتا نیست. یک محتوای خوب باید با نیازسنجی مخاطبان، در جهت پاسخ به آن نیاز ها طراحی و تولید گردد.

خدمات سئو

در سئو دو جنبه مهم باید بطور همزمان در نظر گرفته شود؛ مخاطب و موتور جستجو.

فهم سئو به شناخت مخاطب و درک الگوریتم های موتور جستجو وابسته است. ما با شناسایی مخاطب در قدم اول و سپس برنامه ریزی سئو با توجه به مولفه های موثر موتور جستجو، به اجرای برنامه سئو می پردازیم.

نکته مهم این است که موتور جستجو، روزانه میلیاردها داده مختلف را توسط ربات های خزنده خود تحلیل می کند. بنابراین، ساختار مناسب و همسوی وبسایت شما با الگوریتم های موتور جستجو اهمیت زیادی دارد. این امر خوانایی وبسایت را برای موتور جستجو بهبود می دهد.

همانطور که پیشتر اشاره کردیم، ما در سئو با محوریت مارکتینگ به جذب ترافیک می پردازیم. اما چه ترافیکی به ما کمک می کند؟

هر ترافیکی مفید نیست.

رویکرد ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ دیماژن با محوریت هدف شکل می گیرد. یعنی:

  • برنامه ریزی بر مبنای نیاز مارکتینگ و فروش
  • بر مبنای SOV یا سهم صدای کلمات
  • برنامه ریزی بر اساس فعالیت رقبا
  • توجه همزمان به جایگاه کلمات و SOV
  • گزارش دهی جامع و در عین حال ساده و قابل درک

مزایای کار با یک آژانس دیجیتال مارکتینگ چیست ؟

خدمات بازاریابی شبکه اجتماعی

چرا بازاریابی شبکه اجتماعی مهم است؟

یک عاملی کلیدی در خدمات شبکه های اجتماعی آن است؛ حضور مخاطب.

در هر فضایی که مخاطب حضور دارد، فرصتی عالی برای بازاریابی نیز وجود دارد.

به عنوان یک آژانس دیجیتال مارکتینگ اعتقاد داریم بازاریابی در بستر شبکه های اجتماعی می تواند برای هر کسب و کاری مفید باشد.

اما سوال اینجاست که چه میزان از کل توان بازاریابی را باید در هر بخش از دیجیتال مارکتینگ هزینه کرد؟

پاسخ این سوال کاملا به نیاز کسب و کار شما وابسته است.

تبلیغات گوگل ادز

به جرئت می توان گفت گوگل ادز بزرگترین سرویس تبلیغات آنلاین در دنیاست. بطوری که بر اساس گزارش های گوگل، بیش از 60% از درآمد آن، از این طریق به دست می آید.

ما در دیماژن خدمات گوگل ادز را نیز ارائه می کنیم. در دیماژن می توانید شارژ اکانت گوگل را انجام دهید، مدیریت اکانت را به ما بسپارید و یا هر دو قسمت کار را واگذار کنید.

دیماژن در یک نگاه

دیماژن حاصل یک دغدغه مهم است. فعالیت به عنوان یک سرویس دهنده با محوریت هدف گذاری صحیح و درک صحیح فرآیندها. آگاهی حقی از حقوق مشتریان است. ما بر این باوریم که بوجود آوردن درک صحیح آنچه صورت می گیرد، بر عهده ماست.

تاکید آژانس بازاریابی دیجیتال دیماژن بر نتیجه است، سال ها تجربه و سابقه این آژانس در زمینه های مختلف باعث دید گسترده آنها نسبت به کسب و کار شده و با خدمات 360 درجه ای که ارائه می کنند شما را در میان هزاران جستجو روزانه به جایگاهی که باید در میان رقبا می رسانند. فعالیت صادقانه و گزارش دهی اصولی این آژانس در طول فعالیت کاری می تواند به شما آرامش خاطر و دید بهتری دهد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/ABZwcHDJ
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
نسترن یوسفی :
1 سال پیش
واقعا مطلب خوب و جامعی بود از قدیم گفتن کار رو به کاردان بسپار همینه
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه