جمعه, ۱۰ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 29 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از تجارت نیوز، اگرچه قیمت اونس طلا در کوتاه مدت در ۱۸۵۰ دلار ثابت باقی خواهدماند، تحلیلگران وال استریت تاکید می کنند این فلز گرانبها همچنان پتانسیل طولانی مدت زیادی برای افزایش قیمت را دارا است. زیرا فدرال رزرو نمی تواند فشارهای تورمی را کاهش دهد.

فیلیپ استریبل، استراتژیست ارشد بازار در Blue Line Futures در این مورد گفت:« فدرال رزرو کنترل تورم را از دست داده است، در این انگاره دیگر بحثی نیست. تنها کاری که آنها می توانند انجام دهند این است که تقاضا را از بین ببرند اما تا کجا حاضرند این کار را انجام دهند؟»

برخی تحلیلگران گفته اند که افزایش قیمت طلا در اواخر صبح روز جمعه نشانه آن است که سرمایه گذاران شروع به تردید در توانایی بانک مرکزی ایالات متحده برای مهار تورم کرده اند. این افزایش بعد از آن اتفاق افتاد که وزارت کار آمریکا اعلام کرد که شاخص قیمت مصرف کننده آن در ماه می ۸٫۶ درصد افزایش یافته است. قیمت های مصرف کننده به دلیل افزایش قیمت مواد غذایی و انرژی به بالاترین حد خود در ۴۰ سال گذشته رسیده است.

پیش بینی قیمت طلا در بازارهای جهانی

آدریان دی، رئیس مدیریت دارایی آدریا دی تاکید کرد:« در نهایت، طلا به تورم بالاتر پاسخ می دهد. دیگر از فدرال رزرو نمی ترسد. این به طور بالقوه یک تغییر بازی برای طلا است.»

این هفته ۱۵ تحلیلگر وال استریت در نظرسنجی طلای کیتکو نیوز شرکت کردند. در این نظرسنجی تعداد تحلیل گرانی که بازار را صعودی دانسته و آن دسته که بر این باورند بازار با نوسانات اندک هفت را به پایان می رساند برابر است. هر کدام از این دو گروه ۶ نفر هستند، این در حالیست که تنها سه نفر از تحلیل گران بازار آتی را منفی ارزیابی کرده است.(اقتصادنیوز)

شارژ ارزی فلز زرد

قیمت سکه طلا طرح جدید به نیمه دوم کانال ۱۵ میلیون تومانی بازگشت. پس از افزایش نرخ ارز در معاملات غیر رسمی بازار تهران قیمت سکه طلا ضرب امامی نیز از کانال ۱۴ میلیون تومانی خارج شده و در نیمه دوم کانال ۱۵ میلیون تومانی معامله شد. این در حالی است که روز گذشته نرخ دلار در سامانه دولتی بازار متشکل شاهد کاهش قیمت بود و به پله نهایی کانال ۲۶ هزار تومانی بازگشت.

به عقیده بسیاری از تحلیلگران ارزی درصورتی که بازار ساز مایل به کم کردن فاصله میان نرخ دلار رسمی و ارقام معامله شده در بازار غیررسمی باشد، در روز های آینده شاهد افزایش قیمت مجدد دلار بازار متشکل خواهیم بود. از سوی دیگر در روز های گذشته خبری مبنی بر احتمال از سرگیری مذاکرات هسته ای وین از سوی میخائیل اولیانوف، نماینده دائم روسیه در سازمان های بین المللی مطرح شد که مورد توجه فعالان بازار ارز قرار گرفت.

جدول کامل قیمت طلا و سکه

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/LGqMLn4J
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه