پنجشنبه, ۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 25 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

 در این مقاله قصد داریم تا در رابطه با درب ضد سرقت فلزی و سری اکونومی آن صحبت کنیم و تفاوت های این دو مدل را با هم برشماریم. ابتدا بهتر است به تعریف این دو مدل درب بپردازیم تا شما بهتر و بیشتر با این درب ها آشنا شوید.

درب ضد سرقت فلزی

 

درب ضد سرقت فلزی

درب ضد سرقت فلزی همانطور که از نامش پیدا می باشد وسیله ای برای جلوگیری از ورود دزدان و سارقین است. این درب در مقایسه با درب های معمولی از امنیت بیشتری برخوردار می باشد. افراد برای منازل و ویلا و مکان های دیگر از این درب ها استفاده می کنند تا امنیت محیط مورد نظر خود را افزایش دهند. چهارچوب این نوع درب ها را از فولاد گرم می سازند. همچنین رویه این درب ها نیز از جنس فولاد با ضخامت های مختلف می باشد. روکش این نوع درب ها نیز بر اساس سلیقه افراد از جنس های مختلف تولید می شود. برای این نوع درب های ضد سرقت باید حتماً از یراق آلات بسیار محکم و قوی با کیفیت بالا استفاده کرد.

 اگر شما نیز قصد خرید این نوع درب را دارید بهتر است در هنگام خرید و انتخاب این درب به یک سری نکات توجه کنید. زیبایی درب ضد سرقت، عدم زنگ زدگی، رنگ آن، عدم هوازدگی، عدم خوردگی فلز و به طور کلی به کیفیت و جنس این نوع درب باید توجه بسیار ویژه نمایید. زیرا امنیت محیط مد نظر شما ارتباط مستقیمی با کیفیت این نوع درب ها دارد.

درب ضد سرقت فلزی

 

ویژگی های این نوع درب ها

در بالا تا حدودی به بررسی درب ضد سرقت فلزی پرداختیم. حال قصد داریم ویژگی های این درب را به صورت مفصل تر برای شما شرح دهیم. این نوع درب ها از جنس فولاد نورد سرد ساخته شده اند و در برابر آتش مقاومت بالایی از خود نشان می دهند. همچنین ساخت این نوع درب ها به گونه ای می باشد که یک نوار پلیمری در آنها تعبیه شده است تا از ورود هرگونه گرد و خاک و آلودگی به داخل محیط مدنظر جلوگیری نمایند. قفل هایی که در درب ضد سرقت استفاده می شود از نوع قفل های گاوصندوقی می باشند. می توان گفت جنس تمام این درب ها از استیل ضد زنگ است. اکثر این نوع درب ها ۴ لولای خارجی دارند که به واسطه پنج نقطه به درب ها متصل شده اند.

یکی از علت هایی که اکثر افراد تمایل دارند از درب ضد سرقت فلزی استفاده کنند داشتن چند قفل بر روی این درب می باشد . این نوع درب در برابر گرما و سرما از خود مقاومت بسیار بالایی نشان می دهد و در برابر ضربه بسیار مقاوم است. در بالا سعی کردیم تا در رابطه با ویژگی های درب های ضد سرقت فلزی بگوییم و شما را بهتر و بیشتر با این نوع درب ها آشنا کنیم. حال می خواهیم به بررسی درب های اکونومی بپردازیم. به این صورت شما می توانید بهتر با تفاوت های این نوع درب ها با هم آشنا شوید.

درب های اکونومی

همانطور که در بالاتر عنوان کردیم در ساخت درب ضد سرقت فلزی از مواد اولیه بسیار باکیفیت استفاده می شود. زیرا این درب ها ارتباط مستقیمی با امنیت محیط مورد نظر افراد دارند و همین دلیل تک تک اجزای تشکیل دهنده آن باید با کیفیت و مرغوب باشند. درب ضد سرقت سری اکونومی همانطور که از نامشان پیدا است جزو درب های اقتصادی می باشند. این درب ها از کیفیت درب های ضد سرقت فلزی برخوردار نیستند. اما مانند درب های معمولی نیز امنیت پایینی دارند. انتخاب این نوع درب ها بستگی به خود افراد دارد. افراد با توجه به میزان بودجه ای که برای این کار در نظر گرفته اند می توانند درب مورد نظر خود را انتخاب کنند. مطمئنا درب های سری اکونومی کیفیت درب های ضد سرقت لوکس و مدرن ندارد و افراد قبل از انتخاب این نوع درب ها باید حتما این موضوع را مد نظر خود قرار دهند.

درب ضد سرقت فلزی

 

قیمت این درب ها بستگی به متریال به کار رفته در آن ها دارد. به عنوان مثال بر روی درب های ضد سرقت فلزی چهار قفل تعبیه شده است. اما در درب های اکونومی تعداد این قفل ها کم تر می باشد. همچنین ضخامت فولاد به کار رفته در این درب بسیار کم تر می باشد. پس می توان گفت این درب ها به طور کامل ضد سرقت نیستند و افراد قبل از خرید باید به تمام این نکات توجه کنند.

تفاوت درب ضد سرقت فلزی با سری اکونومی

تفاوت درب ضد سرقت فلزی و اکونومی در نوع متریال به کار رفته در آن می باشد. می توان گفت چهارچوب درب های فلزی از فولاد محکم درست شده است. اما در نوع اکونومی این کار انجام نگرفته است. همچنین میزان قفل ها و یراق آلات این دو درب بسیار با هم متفاوت هستند. درون درب های فلزی از فولاد استفاده شده است که علاوه بر افزایش امنیت می تواند یک عایق عالی برای صدا نیز باشد. اما در درب های اکونومی این اتفاق نیفتاده است. به طور کلی تفاوت های این دو درب با هم زیاد است. البته قیمت این نوع درب نیز با هم بسیار تفاوت دارند. اگر شما قصد خرید درب ضد سرقت را دارید و با محدودیت بودجه مواجه نیستید بهتر است از درب های ضد سرقت فلزی استفاده کنید. اما به طور کلی استفاده از درب های اکونومی در مقایسه با درب های معمولی نیز انتخابی هوشمندانه می باشد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/iC9bvuTu
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه