سه شنبه, ۲۸ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Tue, 16 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از ایسنا، تامین کنندگان صنعت خودرو پس از آنکه شرکت فوردموتور که این هفته هشدار داد، هزینه تورمی یک میلیارد دلاری را متحمل شده است، قیمت ها را برای مشتریان خود در سراسر جهان افزایش می دهند.

چندین تامین کننده گفتند که فورد در این موضوع تنها نیست زیرا از خودروسازان سراسر جهان خواسته می شود تا بار بیشتری را که تامین کنندگان از هزینه های انرژی، نیروی کار و مواد خام با آن مواجه هستند را بر دوش بگیرند. تامین کنندگانی که رویترز با آنها تماس گرفته است اعلام کرده اند که قیمت قطعات را بین ۷ تا ۲۰ درصد افزایش داده اند.

افزایش قیمت خودرو در بازارهای جهانی

نتایج بررسی نشان داد که در طول سال جاری، تامین کنندگان بیشتری به مشتریان خود مراجعه کرده اند و خواستار قیمت های بالاتر از خودروسازان هستند. تحلیلگران اظهار کردند که تنها در اروپا بعد از جنگ روسیه و اوکراین، قیمت گاز طبیعی و برق تقریباً ۱۰ برابر دو سال پیش است و حتی در ایالات متحده این قیمت ها پنج برابر بیشتر است.

بر اساس گزارش رویترز، خودروسازان طی دو سال گذشته با یک سری مشکلات زنجیره تامین از جمله کمبود تراشه های نیمه هادی مواجه بوده اند که بارها تولید خودرو را به تاخیر انداخته است. تامین کنندگان می گویند که اوضاع به زودی تغییر نخواهد کرد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/qv3zSdjo
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه