یکشنبه, ۹ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sun, 28 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

قیمت طلا امروز دوشنبه 16 آبان ماه از بالاترین سطح سه هفته اخیر سقوط کرد زیرا دلار آمریکا تا حدودی جایگاه خود را تثبیت و شمش به قیمت دلار را برای دارندگان سایر ارزها گران تر کرد.

به گزارش فرصت امروز به نقل از «فلزات آنلاین»، بهای هر اونس طلا امروز دوشنبه 16 آبان ماه، به یک هزار و ۶۷۲ دلار و ۹۰ سنت رسید و طلا در بازار معاملات آمریکا نیز یک هزار و ۶۷۳ دلار و ۹۰ سنت قیمت گذاری شد.

سقوط قیمت طلا تحت تاثیر قیمت دلار

قیمت شمش در روز جمعه 13 آبان ماه پس از اینکه داده های مشاغل ایالات متحده آمریکا امیدها را نسبت به کاهش تهاجمی فدرال رزرو در مورد افزایش نرخ بهره در آینده افزایش داد، 3 درصد افزایش یافت زیرا دلار تقریبا 2 درصد سقوط کرد.

مت سیمپسون، تحلیل گر سیتی ایندکس بیان کرد: کاهش قیمت ها در مقابل یک حرکت بزرگ نسبت به جلسه قبل غیرعادی نیست و طلا با افزایش تدریجی دلار در حال عقب نشینی است.

سرمایه گذاران روی داده های تورم ایالات متحده که اواخر این هفته منتشر می شود، تمرکز خواهند کرد. این داده ها حرکت افزایش نرخ بهره فدرال رزرو را در جلسه ماه دسامبر آینده روشن می کند.

وی افزود: در حالی که بازارها در حال حاضر به دنبال افزایش ۵۰ واحدی نرخ هستند، تورم داغ شانس افزایش ۷۵ واحدی را خواهد داشت و دلار را بالاتر و طلا را کاهش می دهد.

بر اساس گزارشی از ایسنا، شمش به ‍عنوان یک محافظ تورم در نظر گرفته می شود اما افزایش نرخ بهره، جذابیت دارایی بدون بازده را کاهش می دهد.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، بهای هر اونس نقره با 2 درصد کاهش به ۲۰ دلار و 43 سنت، پلاتین با ۱.۵ درصد کاهش به ۹۴۶ دلار و ۴۵ سنت و پالادیم با ۰.۶ درصد کاهش، به یک هزار و ۸۵۱ دلار و ۶۸ سنت رسید.

جدول کامل قیمت طلا و سکه

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/A1nbhju1
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهنهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوست
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه