دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Mon, 29 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

قیمت طلا امروز(سه شنبه) ثابت بود زیرا سرمایه گذاران به دنبال ارقام کلیدی تورم ایالات متحده هستند که احتمالاً بر افزایش نرخ فدرال رزرو تأثیر می گذارد.

به گزارش فرصت امروز به نقل از ایسنا، بهای هر اونس طلا تا ساعت ۵ و ۳۳ دقیقه صبح به وقت شرقی با ۱.۳ درصد کاهش به ۱۶۷۴ دلار و ۲۰ سنت رسید. قیمت شمش در جلسه قبل به بالاترین حد خود در سه هفته گذشته رسید که تحت تاثیر کاهش ارزش دلار آمریکا بود. قیمت طلا در بازار معاملات آمریکا نیز با ۰.۰۸ درصد افزایش به ۱۶۷۵ دلار و ۲۰ سنت رسید.

قیمت طلا در بازارهای جهانی ثابت ماند

گزارش شاخص قیمت مصرف کننده ایالات متحده در روز پنجشنبه ارائه می شود. معامله گران اکنون انتظار دارند ۶۵ درصد احتمال افزایش ۵۰ واحدی نرخ بهره در نشست دسامبر فدرال رزرو وجود داشته باشد.

طلا به عنوان پوششی در برابر تورم در نظر گرفته می شود اما افزایش نرخ بهره هزینه فرصت نگهداری شمش های بدون بازده را افزایش می دهد.

بر اساس گزارش رویترز، رئیس بانک مرکزی فرانسه به آیرش تایمز گفت: بانک مرکزی اروپا نباید افزایش نرخ بهره را متوقف کند تا زمانی که تورم اساسی به وضوح به اوج خود نرسد اما ممکن است زمانی که نرخ ها به سطحی برسد که شروع به محدود کردن رشد کند، سرعت افزایش را کاهش دهد.

ذخایر بزرگ ترین صندوق سرمایه گذاری تحت پشتوانه طلا در جهان، روز دوشنبه به ۹۰۵.۴۸ تن کاهش یافت که پایین ترین سطح از اوایل سال ۲۰۲۰ است.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، بهای هر اونس نقره با ۰.۱ درصد افزایش به ۲۰.۸ دلار رسید. پلاتین با ۰.۱ درصد افزایش به ۹۸۰.۰۹ دلار رسید و پالادیوم نیز ۰.۱ درصد افزایش یافت و به ۱۸۹۸ دلار و ۲۲ سنت رسید.

جدول کامل قیمت طلا و سکه

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/yMM8YfH0
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهنهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوست
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه