شنبه, ۱ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

بازار و قیمت خودرو در رکود

1 سال پیش ( 1401/11/9 )
 

به گزارش فرصت امروز به نقل از اقتصادنیوز، بازار خودرو دومین هفته بهمن ماه را بدون تغییر آغاز کرد تا به این طریق به روند آرام قیمت گذاری خود که از هفته گذشته آغاز شده بود ادامه دهد.

نوسان آرام دلار در بازار امروز موجب شد تا بازار پرطرفدار ایران خودرو روز گذشته شکل آرام به خود گیرد. براساس ارزیابی بازار می توان گفت از نیمه هفته گذشته نرخ دلار نوسان اندک داشت و خودرو شکل کاهشی به خود گرفته بود روندی که با شروع هفته تداوم داشت و بازار خودرو ثبات قیمت را انتخاب کرد.  

بازار و قیمت خودرو در رکود

به گفته فعالان بازار خودرو پیش فروش هفته گذشته سایپا از یک سو و عرضه برخی خودروها در بورس کالا از سوی دیگر در استپ قیمتی خودرو اثرگذار بوده است.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/bbQxfWZF
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه