پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 2 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از اقتصادنیوز، رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که با افزایش نرخ دلار در بازار امروز خودروهای پرطرفدار ایران خودرو با رشد 10 تا 40 میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شدند و «هایما S7 پلاس» مرز یک میلیارد و 500 میلیون تومان را رد کرد.

براساس ارزیابی بازار، امروز «تارا دنده ای» رشد 39 میلیون را تجربه کرد و در بازار این رشد برای «هایما S7 پلاس» به 40 میلیون تومان رسید.

رشد 10 تا 40 میلیون تومانی قیمت خودروهای پرطرفدار با افزایش نرخ دلار

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو 207 دنده ای»، «هایما S7 پلاس»، «سمند LX با موتورEF7»، «تارا دنده ای»، «دنا معمولی» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمند LX با موتورEF7 » در بازار امروز 474 میلیونی تومان قیمت گذاری شد و رشد 2 میلیونی را ثبت کرد. قیمت «هایما S7پلاس» هم با رشد 40 میلیون تومانی در بازار قیمت گذاری شد و یک میلیارد و 520 میلیونی شد و مرز یک میلیارد و 500 میلیون را پشت سرگذاشت.

اما «تارا دنده ای» هم در بازار 680 میلیون تومان قیمت خورد و 39 میلیون تومان گران شد. از سوی دیگر ارزیابی ها نشان دهنده آن است که در میان خانواده دنا هم «دنامعمولی» در بازار 630 میلیون تومان قیمت گذاری شد و «دنا پلاس توربو اتومات» هم در بازار 785 میلیون تومان قیمت خورد و افزایشی 10 میلیون تومانی داشت.

اما در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز «پژو 207 دنده ای» هم در بازار 682 میلیون تومان قیمت گذاری شد و رشدی 12 میلیونی را تجربه کرد.

قیمت محصولات سایپا

در این میان، پراید۱۱۱ با قیمت ۳۰۰ میلیون تومان به فروش رفت، اما پراید۱۳۱ رشد ۵ میلیدن تومانی را تجربه کرد و در بازار قیمت ۲۹۰ میلیون تومان فروخته شد.

تیبا صندوق دار SX بنزینی هم ۵ میلیون تومان گران شد و ۳۲۰ میلیون تومان قیمت پیدا کرد. ساینا S دنده ای هم به قیمت ۳۲۵ میلیون تومان به فروش رفت.

اما قیمت کوییک دنده ای R در حدود ۵ میلیدن تومان بالا رفت و ۳۳۵ میلیون تومان شد.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/ZsDyG4Cd
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهمریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه