دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Mon, 29 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از فرارو، کاهش قیمت خودرو که از اواسط هفته قبل کلید خورده، امروز شنبه ۲۰ اسفند در جریان خرید و‌ فروش‌ های بازار ادامه داشته است.

پژو ۲۰۷ دنده ای امروز بیشتر از سایر محصولات ایران خودرو افت قیمت داشته و ارزش آن با افت ۲۰ میلیونی به ۶۷۰ میلیون تومان تنزل پیدا کرده است. پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما که یکی از گران ترین محصولات داخلی است، امروز با قیمت یک میلیارد و ۴۰ تومان پا به بازار گذاشته و در مقایسه با روز پنجشنبه هفته قبل ۱۰ میلیون کمتر معامله می شود. اتفاقی که برای خودرو های دیگری مثل دنا پلاس شش دنده، رانا پلاس پانوراما، تارا دنده ای، تارا اتوماتیک و پژو ۲۰۶ تیپ ۲ رخ داده است.

کاهش 5 تا 40 میلیون تومانی قیمت خودرو در بازار

دنا پلاس اتوماتیک و سمند EF۷ دوگانه سوز هم امروز با افت قیمت پنج میلیونی در بازار حضور دارند و خرید آن ها به ترتیب ۸۹۰ میلیون تومان و ۵۸۵ میلیون تومان آب می خورد.

قیمت تیبا در بازار آزاد امروز تقریبا ۳۴۵ میلیون تومان است. به این ترتیب در ادامه روند کاهش قیمت خودرو، تیبا صندوقدار را پنج میلیون کمتر از پنجشنبه هفته قبل دست به دست می کنند و تیبا ۲، ساینا دنده ای و کوییک دنده ای هم با افت قیمت پنج میلیونی پا به بازار گذاشتند.

خرید تیبا ۲ یا همان تیبا صندوقدار ۳۵۵ میلیون تومان هزینه دارد. ساینا را با همین قیمت خریدو فروش می کنند و قیمت کوییک دنده ای به ۳۶۰ میلیون تومان رسیده است.

شاهین به عنوان گران ترین محصول سایپا در بازار آزاد ۶۵۰ میلیون تومان قیمت دارد و روز پنجشنبه هم با همین قیمت خرید و فروش می شد. برای اطلاع از قیمت روزانه خودرو های داخلی و خارجی به صفحه قیمت خودرو مراجعه کنید.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/igpEeRzs
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهنهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوست
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه