جمعه, ۳۱ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از تجارت نیوز، قیمت خودرو روز یکشنبه، 28 اسفند ۱۴۰۱، با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت خرید وفروش با تغییراتی همراه شد.

اگرچه اخیرا قیمت خودرو روند نزولی را طی کرد، اما حالا همراه با ثبات نسبی قیمت دلار، بازار خودرو هم تغییر رویه داد و از تداوم روند ریزش قیمت ها پا پس کشید.

به نظر می رسد اکنون این بازار ارز است که هیجانات خود را بلافاصله در بازار خودرو تخلیه می کند و دیگر عوامل تعیین کننده قیمت خودرو در بازار دیگر تاثیر چندانی در نوسانات بازار خودرو ندارند.

در سایت های خرید و فروش، قیمت خودرو در لحظه نگارش این گزارش به این شرح ثبت شده است:

پراید 111 که روزهای گذشته روند کاهش قیمت را در پیش گرفته بود، امروز با افزایش پنج میلیون تومانی نسبت به روز گذشته در نرخ 350 میلیون تومان عرضه شد.

پژو ۲۰۷i که با جهش قیمت همراه بود، امروز 12 میلیون تومان گران و با نرخ 637 میلیون تومان عرضه شد.

دنا پلاس هم 30 میلیون تومان افزایش قیمت را طی یک روز تجربه کرد و با نرخ 800 میلیون تومان عرضه شد.

پژو پارس سال، مدل ۱۴۰۰ که در روزهای گذشته جهش قیمتی چشمگیری را تجربه کرد، امروز در بازار خودرو 9 میلیون تومان گران شد و به قیمت 497 میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۶ تیپ ۵ که یکی از پرطرفدارهای بازار خودروهای داخلی است، امروز با 20 میلیون تومان افزایش قیمت همراه شد و نرخ 535 میلیون تومان را در کارنامه خود ثبت کرد.

قیمت خودروهای خارجی

اما خودروهای خارجی و مونتاژی بازار خودرو امروز چه قیمتی را در کارنامه خود ثبت کردند؟

قیمت لاماری که یکی از خودروهای تازه وارد بازار کشور است، امروز 40 میلیون تومان گران و با نرخ دو میلیارد و 90 میلیون تومان عرضه شد.

دیگنیتی اما امروز 35 میلیون تومان افزایش قیمت داشت و وارد کانال دو میلیارد و 35 میلیون تومان شد.

کیا اپتیما هیبریدی مدل ۱۳۹۷ هم امروز 100 میلیون تومان کاهش قیمت داشت و به پنج میلیارد و 400 میلیون تومان رسید.

ام وی ام X22 pro نیز امروز، یکشنبه، در قیمت یک میلیارد و ۶۰ میلیون تومان عرضه شد.

پیش بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

هم زمان با ثبات نسبی که در بازار دلار پدیدار شد، قیمت خودرو دیگر روندی کاهشی را طی نمی کنند و در یک بازه مشخصی ثابت مانده است.

البته باید به این نکته اشاره کرد که وضعیت بازار طی دو روز گذشته تغییر کرده و در رکود به سر می برد. در این میان خرید و فروش به سختی انجام می شود و سطح معاملات پایین است. کارشناسان بر این باورند زمانی که قیمت خودرو در بازار روند صعودی را طی کند، مردم تمایل بیشتری به خرید خودرو دارند. با توجه به تعطیلات نوروز و بسته بودن بازار، به نظر می رسد رونق در اردیبهشت سال آینده به بازار برگردد.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/McFYrTFb
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه