پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 2 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

قرار بود بعد از افزایش قیمت خودروهای داخلی، نوبت به قیمت گذاری خودروهای مونتاژی برسد. اما هنوز مشخص نیست که قیمت خودروهای مونتاژی چه سرنوشتی پیدا می کند.

به گزارش فرصت امروز به نقل از تجارت نیوز، از هفته گذشته و همزمان با افزایش قیمت خودروهای داخلی، موضوع قیمت خودروهای مونتاژی هم مطرح است. شورای رقابت تغییر قیمت خودروهای مونتاٰژی را تایید کرده اما گفته قرار است قیمت این خودروها ارزان تر شود نه گرانتر.

قیمت خودروهای مونتاژی منتظر دستور جديد قیمتی شورای رقابت و وزارت صمت

به گفته سخنگوی شورای رقابت قیمت جدید خودروهای مونتاژی در جلسه ۲۲ فروردین ماه نهایی شده اما این قیمت ها محرمانه است. شجاعی تاکید کرده که قرار است قیمت های جدید توسط این شورا به وزارت صمت اعلام شود و این وزارتخانه قیمت های جدید را اعلام کند.

این اولين باری است که قرار است شورای رقابت سراغ خودروهای مونتاژی بیاید و قیمت آنها را تعیین کند. قیمتی که اکنون تاکید می شود که کاهشی است و مردم نباید منتظر افزایش قیمت گذاری باشند.

توضیح شورای رقابت هم این است که قیمت برخی از خودروهای مونتاژی داخلی بالاتر از نمونه های مشابه خارجی است. برای همین قرار است برای قیمت گذاری هر خودرو، قیمت سه خودروی مشابه خارجی بررسی و با قیمت کارخانه ای این خودروها مقایسه و قیمت نهایی تعیین شود.

حالا بازار خودروهای مونتاژی منتظر دستور جديد قیمتی شورای رقابت و وزارت صمت است و مشخص نیست این تغییر قیمت به چه شیوه ای است.

آیا واقعا شورای رقابت دستور کاهش قیمت خودرو را خواهد داد؟ در این صورت این احتمال وجود دارد که تولیدکنندگان این خودروها، از عرضه خودرو به بازار با قیمت های جديد خودداری کنند و مصوبه کاهش قیمت ها خلاف خود عمل کند و باعث افزایش قیمت خودرو شود.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/lvJM1B0Y
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهمریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه