جمعه, ۱۴ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 3 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

روند صعودی بازار خودرو همچنان تحت تاثیر افزایش قیمت کارخانه خودروهای داخلی ادامه داد، اما آیا هیجان بازار نسبت به این مساله موقتی است و می‎ توان انتظار کاهش قیمت خودرو در روزهای آینده را داشت یا خیر؟

به گزارش فرصت امروز به نقل از اقتصادآنلاین؛ روند صعودی بازار خودرو برخلاف روال سال های گذشته پس از تعطیلات آغاز نشد بلکه امسال تحت تاثیر نرخ ارز و شایعات افزایش قیمت کارخانه خودرو از روزهای ابتدایی فروردین شاهد افزایش قیمت ها باوجود تعطیلی بازار رسمی بودیم و در نیمه دوم ماه نیز افزایش قیمت کارخانه خودروهای داخلی شوک جدیدی به بازار وارد کرد و قیمت ها را طی یک روز تا ۳۰ درصد هم افزایش داد. 

قیمت خودروهای پرطرفدار در بازار

کارشناسان معتقدند افزایش قیمت کارخانه خودرو تا حدودی می تواند زیان خودروسازان را جبران کند اما چندان به نفع مصرف کنندگان نیست چراکه در نهایت دوباره باعث افزایش قیمت کارخانه و بازار آزاد خواهد شد و فرصت را برای فعالیت بیشتر دلالان فراهم می کند. فعالان این بازار درباره پیش بینی قیمت خودرو طی هفته های آینده، می گویند که موج افزایش شوک جدید افزایش قیمت کارخانه خودروها به صورت یک جا در بازار تخلیه شده است و از سرعت صعود قیمت ها طی روزهای گذشته کاسته شده است اما اگر قصد خرید خودرو دارید بهتر است صبر نکنید، زیرا بر اساس تورم و نوسان نرخ ارز بازار ریزشی نخواهد شد و در بهترین حالت قیمت ها در همان بازه اندکی بالاوپایین می شود.

همچنین تیموری، مدیرعامل سایپا روز گذشته از افزایش دوباره قیمت خودروهای سایپا در ماه های آینده خبر داده است. طبق گفته او این شرکت خودروسازی موظف است تمام استاندارد ۸۵ گانه را رعایت کند که لازمه آن خرید قطعات از کشورهای خارجی است و در نهایت این مساله به زودی مجددا باعث افزایش قیمت تمام شده خودرو خواهد شد.

در ادامه قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا را می خوانید؛

قیمت ایران خودرو

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۰ به ۶۳۰ میلیون رسیده است.

قیمت پژو ۲۰۷ دستی فرمان برقی مدل ۱۴۰۱ نیز ۸۳۵ میلیونی شد.

قیمت دنا اتوماتیک توربو پلاس مدل ۱۴۰۲ به حوالی یک میلیاردو ۵۰ میلیون تومان رسیده است.

قیمت رانا پانوراما پلاس مدل ۱۴۰۱ به ۷۲۵ میلیون تومان رسیده است.

قیمت سمند EF۷ مدل ۱۴۰۱ حوالی ۶۰۵ میلیون تومان است.

قیمت سمند سورن پلاس بنزینی مدل ۱۴۰۱ هم ۷۱۰ میلیونی شده است.

قیمت سایپا

قیمت پراید ۱۵۱ پلاس مدل ۱۴۰۰ به ۳۳۵ میلیون تومان رسیده است.

قیمت تیبا صندوق دار SX بنزینی مدل ۱۴۰۱ هم ۳۹۰ میلیون شده است.

قیمت ساینا S دنده ای مدل ۱۴۰۱ حوالی ۴۲۰ میلیون تومان خریدوفروش می شود.

قیمت کوییک دنده ای R مدل ۱۴۰۲ حوالی ۴۵۰ میلیون رسیده است. 

قیمت شاهین سایپا مدل ۱۴۰۱ امروز به ۷۴۰ میلیون تومان رسیده است.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/wkb7o3dH
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهمریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه