جمعه, ۱۴ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 3 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز
بازار خودرو همچنان آشفته و بدون مشتری

بلاتکلیفی قیمت خودرو در کش و قوس دلار و قیمت دستوری

1 سال پیش ( 1402/1/28 )
 

بازار خودرو روز گذشته با توجه به نوسان نزولی نرخ ارز با کاهش قیمت همراه بود. اتفاقی که سبب شد بازار خودرو همچنان آشفته و بدون مشتری باشد.

به گزارش فرصت امروز به نقل از اخبار خودرو،بازار خودرو روز گذشته با توجه به نوسان نزولی نرخ ارز با کاهش قیمت همراه بود. اتفاقی که سبب شد بازار خودرو همچنان آشفته و بدون مشتری باشد. برخی کارشناسان بازار معتقدند این کاهش قیمت در بازار خودرو شاید آرامش قبل از طوفان باشد و شاید هم به دلیل نوسان نرخ ارز، بازار خودرو نیز کاهشی شده است.

البته بازار خودرو در شرایطی به آرامش می رسد که از ثبات نسبی برخوردار باشد و این مساله برای مدتی تداوم داشته باشد. در این صورت بازار مملو از مشتری خواهد شد و خرید و فروش در آن رونق قابل توجهی می گیرد. در این باره یکی از کارشناسان بازار به «دنیای خودرو» گفت: «چطور قیمت خودرویی مثل پراید در کمتر از دو ماه به ۳۵۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان می رسد و چه عواملی در شکل گیری این قیمت تاثیرگذار هستند؟»

این کارشناس در ادامه گفت: «در کمتر از یک ماه گذشته قیمت برخی خودروها تا ۳۰۰ میلیون تومان رشد داشته که هیچ توجیهی ندارد. واقعا چه کسی پاسخگوی این وضعیت در کشور است؟» این درحالی است که در چند روز گذشته برخی مسئولان نیز از افزایش نابه هنگام قیمت خودرو در کارخانه گلایه کرده اند و به نقد آن پرداخته اند.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/6loBXRP3
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهمریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه