پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 2 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش تجارت نیوز، قیمت خودرو با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت خرید و فروش با تغییراتی مواجه شد.

قیمت خودرو از ابتدای فروردین با نوساناتی همراه شد. قیمت ها در نیمه نخست فروردین متاثر از نرخ ارز روند صعودی به خود گرفت. اما در نیمه دوم این ماه با توجه به افزایش قیمت خودروهای کارخانه ای شوک جدیدی به بازار وارد شد و به نظر می رسد موج جدید گرانی در ادامه سال در انتظار بازار است.

سونامی کاهشی قیمت خودرو در بازار

در سایت های خرید و فروش، قیمت خودرو در لحظه نگارش این گزارش به این شرح ثبت شده است:

قیمت پژو ۲۰۷i پانوراما دنده ای مدل 1402 به 805 میلیون تومان رسید.

اکنون رانا پلاس پاناروما 1402 را با نرخ پایین تر از 670 میلیون تومان در بازار نمی توان یافت.

پژو پارس موتور جدید XU7P، ساخت ۱۴۰۲ که این روزها جهش قیمتی چشمگیری را تجربه کرد، امروز هم به روند صعودی خود ادامه داد و سقف 608 میلیون تومان را شکست.

پژو ۲۰۶ تیپ 2 که یکی از پرطرفدارهای بازار خودروهای داخلی است، امروز نرخ 610 میلیون تومان را در کارنامه خود ثبت کرد.

در این میان خودروی ساینا دنده ای S که در روزهای گذشته وارد کانال 400 میلیون تومانی شد، امروز در بازار خودروی کشور به 392 میلیون تومان رسید.

قیمت خودروهای خارجی و مونتاژی

لاماری 1401 با نرخ دو میلیارد و 400 میلیون تومان عرضه شد. این در حالی است که مدل 1402 این خودرو 50 میلیون گران تر از مدل قبلی خود، یعنی با نرخ دو میلیارد و 450 میلیون تومان خرید و فروش می شود.

هایما S8 1402 نیز امروز به دو میلیارد و 800 میلیون تومان رسید.

تیگو 8 پرو اما امروز با ورود به کانال سه میلیارد تومانی، نرخ سه میلیارد و 100 میلیون تومان را در کارنامه خود ثبت کرد.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/EVNjZLhK
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهمریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیون
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه