دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Mon, 29 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

اکثر محصولات سایپا و ایران خودرو در معاملات امروز روند صعودی به خود گرفت به طوری که قیمت برخی از خودرو با نوسان 5 تا 25 میلیونی همراه است.

به گزارش فرصت امروز به نقل از سایت طلا، قیمت های عجیب و غریب قیمت خودرو، امروز وزیر صنعت را به مجلس کشاند تا استیضاح شود و این استیضاح رای بیاورد؛ موضوعی که خیلی سخت وزیر توانست از شرایط آن دفاع کند و در عین حال، قیمت هایی از خودروها در این جلسه علنی مجلس شنیده شد که خود نمایندگان از آن ها با عنوان «فاجعه» یاد می کردند.

نوسان 5 تا 25 میلیونی قیمت خودرو در بازار

قیمت شاهین در بازار آزاد امروز دوشنبه ۱۱ اردیبهشت با جهش ۲۵ میلیونی به ۷۱۰ میلیون تومان ارتقا پیدا کرد. امروز شاهین بین همه محصولات سایپا بیشترین رشد قیمت را داشته و از این نظر ساینا دنده ای با افزایش قیمت ۲۰ میلیونی در جایگاه بعدی قرار می گیرد.

قیمت ساینا دنده ای به ۴۰۵ میلیون تومان رسیده است. کوییک دنده ای و کوییک پلاس اتوماتیک که هر کدام نسبت به دیروز ۱۵ میلیون بیشتر فروخته می شوند به ترتیب معادل ۴۱۰ میلیون تومان و ۵۲۰ میلیون تومان ارزش دارند. قیمت کوییک R به ۴۲۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده و این یکی را ۱۰ میلیون بیشتر از یکشنبه به خریداران پیشنهاد می دهند. پراید ۱۵۱ یا همان پراید وانت هم که کمترین افزایش قیمت را به ثبت رسانده، ۳۰۵ میلیون تومان یعنی پنج میلیون بیشتر از دیروز فروخته می شود.

سمند EF7 بنزینی امروز دوشنبه ۱۱ اردیبهشت بیشترین افزایش قیمت را بین محصولات ایران خودرو تجربه کرده است. مدلی که امروز ۶۰۰ میلیون تومان قیمت دارد و دیروز ۵۷۵ میلیون تومان فروخته می شد. از این حیث دنا پلاس اتوماتیک که با رشد قیمت ۲۰ میلیونی پا به بازار گذاشته در جایگاه بعدی قرار می گیرد و امروز معادل یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان ارزش دارد. دنا پلاس شش دنده هم که امروز ۹۰۵ میلیون تومان قیمت دارد، با رشد قیمت ۱۵ میلیونی پا به بازار گذاشته است. مدل هایی مثل سمند LX، پژو ۲۰۷ اتوماتیک و پژو ۲۰۶ تیپ ۲ هم پنج تا ۱۰ میلیون بیشتر از دیروز معامله می شوند.

دنا تیپ یک و تارا اتوماتیک اما در طرف مقابل بیشترین افت قیمت را به ثبت رساندند و درقیاس با دیروز ۲۰ میلیون کمتر فروخته می شوند. قیمت دنا تیپ یک به ۷۰۰ میلیون تومان رسیده و تارا اتوماتیک را یک میلیارد و ۲۰ میلیون تومان می فروشند. قیمت تارا دنده ای هم با ریزش ۱۵ میلیونی به ۸۲۰ میلیون تومان تقلیل پیدا کرده و رانا پلاس پانوراما را ۶۵۰ میلیون تومان یعنی پنج میلیون کمتر از دیروز به خریداران پیشنهاد می دهند.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/q8UihTue
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهنهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوست
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه