سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Tue, 30 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از سلام نو؛ رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو گفت: با توجه به آغاز عرضه خودروسازان به متقاضیان طرح یکپارچه، قیمت خودرو در بازار آزاد ریزشی شده است، مثلا تیگو ۸ مدل ۱۴۰۱ در چند روز اخیر ۴۰۰ میلیون تومان کاهش قیمت داشت.

سعید موتمنی با اشاره به کاهش قیمت خودرو در بازار طی روزهای اخیر، اظهار داشت: روزهای اخیر عرضه خودرو توسط خودروسازان زیاد شده است و از آنجا که در بازار خودرو، مشتری کم است در نتیجه شاهد کاهش قیمت خودرو در بازار آزاد هستیم.

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو اظهار داشت: در مجموع با توجه به آغاز عرضه خودروسازان طی روزهای گذشته، قیمت بازار خودروهای تولید داخلی و مونتاژی کاهش یافته است.

کاهش قیمت خودروهای داخلی و وارداتی در بازار / رکود در بازار

وی با بیان اینکه قیمت محصولات سایپا بین ۳۰ تا ۴۵ میلیون تومان کاهش یافته است، اظهار داشت: به عنوان مثال قیمت تیبا ۲ از حدود ۴۳۰ میلیون تومان به ۳۸۵ میلیون تومان و قیمت ساینا از ۴۳۵ میلیون تومان به ۳۹۵ میلیون تومان و کوئیک اتومات از ۵۳۰ میلیون تومان به ۴۹۵ میلیون تومان کاهش یافته است.

موتمنی با اشاره به کاهش قابل توجه قیمت خودروهای مونتاژی بیان داشت: تیگو ۸ مدل ۱۴۰۱ که تا چند روز پیش در بازار با قیمتی حدود ۴ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان عرضه می شد با کاهش ۴۰۰ میلیون تومانی به ۳ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان رسیده است و این کاهش قیمت ادامه دارد.

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو بیان داشت: فیدلیتی (۷ نفره) مدل ۱۴۰۱ نیز طی روزهای گذشته ۲۰۰ میلیون تومان کاهش قیمت داشته است و قیمت این خودرو از ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان به ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان رسیده است.

وی اظهار داشت: قیمت جک S۵ نیز از یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به یک میلیارد و ۷۷۰ میلیون تومان کاهش یافته است.

موتمنی با اشاره به کاهش قیمت محصولات ایران خودرو در بازار گفت: قیمت ۲۰۶ تیپ ۲ از ۶۴۰ میلیون تومان به ۵۹۵ تومان و قیمت ۲۰۶ تیپ ۳ از ۶۶۰ میلیون تومان به ۶۳۰ میلیون تومان کاهش یافته است همچنین قیمت هایما S۷ نیز حدود ۶۰ میلیون تومان کاهش یافته است.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/3Bc1CgK8
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهنهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوست
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه