سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Tue, 7 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز
سخنگوی شورای رقابت:

کاهش قیمت خودرو، رقابت و رفاه مصرف کننده با واردات خودرو

11 ماه پیش ( 1402/2/19 )
 

به گزارش فرصت امروز به نقل از خبرآنلاین، سخنگوی شورای رقابت می گوبد: اگر ما بتوانیم بازار خودرو را براساس واردات رقابتی کنیم، قیمت ها قطعا کاهشی خواهد بود و رفاه مصرف کننده نیز تامین می شود.

سخنگوی شورای رقابت در ادامه تاکید می کند: وظیفه شورای رقابت، قیمت گذاری نیست. ما دستورالعمل قیمت را به تنظیم گر بخشی که در این جا تنظیم گر فنی وزارت صمت و سازمان حمایت است، اعلام کردیم. این ها محاسبات را انجام دادند و در کارگروه تخصصی خودرو بررسی های لازم صورت گرفته است. در نهایت خروجی کار، قیمت هایی بوده که اعلام شده است.

شجاعی می گوید: هدف این بوده که ضمن حمایت از تولیدکننده و حتی شرکت های مونتاژکار، اما خودروها قیمت های مناسبی داشته باشد که مصرف کننده دچار زیان نشود.

وی در عین حال یادآور می شود: راهکار نهایی این است که تا در این بازار مساله واردات حل و فصل نشود و سیاست گذاری در رابطه با واردات اتفاق نیفتد، بازار خودرو رقابتی نخواهد شد.

سخنگوی شورای رقابت متذکر می شود: اگر ما بتوانیم بازار خودرو را براساس واردات رقابتی کنیم، قیمت ها قطعا کاهشی خواهد بود و رفاه مصرف کننده نیز تامین می شود و خودروسازان مجبور هستند با خودروهای مشابه خارجی رقابت کنند و ارتقای کیفیت داشته باشند. این گونه در نهایت رضایت مصرف کنندگان حاصل می شود.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/3d4a67JG
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه