یکشنبه, ۹ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sun, 28 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

پس از انتشار فهرست قیمت خودروهای مونتاژی از سوی شورای رقابت، عبدالله توکلی؛ مدیر کل خودرویی وزارت صمت طی نامه ای خواهان بازنگری با دقت و مستندات بیشتر در قیمت خودروهای مونتاژی از سوی شورای رقابت شد.

به گزارش فرصت امروز به نقل از ایران جیب، توکلی طی نامه ای خطاب به رییس کارگروه خودرو شورای رقابت در زمینه فهرست قیمت خودروهای مونتاژی اعلام کرد که قیمت های تعیین شده از سوی شورای رقابت بر اساس پارامترهای صورت های مالی سال 1400 است که تنها در چند مورد بروزرسانی شده و به صورت کامل بر مبنای هزینه های روز صورت نگرفته و نیازمند هماهنگی دقیق تر با دفتر خودرویی وزارت صمت برای تعیین دقیق تر قیمت ها است. وی همچنین در بخشی دیگر از این نامه با اشاره به ضروری بودن نیاز به افزایش تولید خودرو در کشور بر روی حساسیت بیشتر بر تاثیری پذیری تولید خودرو از نوسانات نرخ ارز تاکید کرده است و در بند سوم به قیمت گذاری دقیق خودروها بر اساس تیپ و آپشن های خاص در مدل های مختلف اشاره شده است.

وزارت صمت خواهان بازنگری بیشتر در قیمت خودروهای مونتاژی از سوی شورای رقابت شد

به طور کلی آنچه از این نامه بر می آید نشان دهنده آن است که قیمت های اعلامی از سوی شورای رقابت برای خودروهای مونتاژی منطبق بر اثرات واقعی نرخ ارز بر تولید خودروها و هزینه های روز مونتاژ خودروها نیست و دفتر خودرویی وزارت صمت معتقد است که قیمت ها کمتر از ارزش واقعی مونتاژ روز این خودروها تعیین شده. همچنین نگاه کلی به خودروهای مونتاژی فارغ از تیپ بندی و نسخه های خاص هر خودرو از دیگر مواردی است که شورای رقابت باید با دقت نظر بیشتر نسبت به بررسی آن اقدام کند. با این حساب باید در انتظار واکنش شورای رقابت به این درخواست دفتر خودرویی وزارت صمت بمانیم.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/VuB5Nw0o
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهنهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه