یکشنبه, ۹ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sun, 28 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از خبرآنلاین، ریزش قیمت خودرو در هفته گذشته ادامه داشت، به طوری که شاهد کاهش قیمت ۱۵ تا ۱۰۰ میلیون تومانی خودروها بودیم.

گزارش های میدانی نشان می دهد که قیمت پژو۲۰۶ تیپ۲ مدل ۱۴۰۱ در هفته گذشته با افت ۴۰ میلیون تومانی مواجه شده و به قیمت ۵۴۵ میلیون تومان رسیده است.

کاهش 15 تا 100 میلیون تومانی قیمت خودرو در بازار

پژو۲۰۷ دستی مدل ۱۴۰۲ نیز ۵۰ میلیون تومان کاهش قیمت داشته و هم اکنون در بازار ۷۲۵ میلیون تومان قیمت دارد. این در شرایطی است که قیمت پژو۲۰۷اتوماتیک MC مدل ۱۴۰۲ در حدود ۹۰ میلیون تومان کاهش قیمت داشته و به ۸۳۰ میلیون تومان رسیده است.

بنا به این گزارش، قیمت تارا اتوماتیک مدل ۱۴۰۲ در هفته گذشته ۱۰۰ میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کرد و به ۹۲۰ میلیون تومان رسید. این در شرایطی است که قیمت تارا دنده ای ۹۵ میلیون تومان ارزان شد و به قیمت ۷۳۰ میلیون تومان به فروش رفت.

اما دنااتوماتیک توربوپلاس مدل ۱۴۰۲ با کاهش ۸۰میلیون تومانی، ۹۵۰ میلیون تومان قیمت پیدا کرد.راناپلاس پانوراما مدل ۱۴۰۲ هم با کاهش ۲۰ میلیون تومانی، ۶۵۰ میلیون تومان شد.

در این میان، قیمت تیبا صندوق دار SX بنزینی مدل ۱۴۰۱ در هفته گذشته در حدود ۱۵ میلیون تومان کاهش پیدا کرده و به ۳۶۵ میلیون تومان رسیده است. سایناS دنده ای  مدل ۱۴۰۱ نیز ۲۰ میلیون تومان ارزان شد و ۳۸۰ میلیون تومان قیمت پیدا کرد.

قیمت کوییک دنده ای R مدل ۱۴۰۲ نیز به قیمت ۳۷۵ میلیون تومان به فروش رفت که کاهش ۳۰ میلیون تومانی را نشان می دهد.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Ts3yq0vD
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهنهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوست
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه