سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Tue, 7 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

بازار خودرو روز چهارشنبه همچنان روند کاهشی خود را دنبال کرد و این کاهش بها سبب شد خودروهای داخلی دوباره افت قیمت را تجربه کنند.

به گزارش خودرو به نقل از دنیای خودرو، درچنین شرایطی که خودروهای داخلی روزانه ریزش بهای زیادی را در بازار تجربه می کنند، این سوال از طرف بسیاری از متقاضیان خودرو مطرح می شود که روند ریزشی بازار خودرو تا چه زمانی ادامه خواهد داشت؟ درعین حال شرایط مناسب و روند کاهشی قیمت ها که در چند هفته اخیر بر بازار حاکم شده، سبب نگرانی برخی فعالان این بازار شده؛ چراکه آن ها با این هدف به سراغ خرید خودرو رفته اند که در آینده نزدیک آن را گران تر بفروشند اما خوشبختانه موفق به این سوداگری نشدند.

در این میان اغلب کارشناسان بازار خودرو معتقدند کاهش شدید قیمت خودرو که در هفته های اخیر شاهد آن بوده ایم، متاثر از فروش خودرو در سامانه یکپارچه است. کارشناسان معتقدند طرح یکپارچه فروش خودرو تاثیر بسیار زیادی بر کاهش قیمت ها داشته و با عرضه کلان و پیش فروشی که انجام شد و این که در حال حاضر مرحله دوم این طرح نیز درحال اجراست، قیمت ها خوشبختانه در بازار آزاد پایین آمده است؛ اما برخی هم معتقدند این وضعیت دوام چندانی نخواهد داشت.

آنها می گویند پیش از این نیز شاهد وضعیت مشابهی در سایر بازارها بوده ایم که به دلایل گوناگون متاسفانه دوام چندانی نداشته است. از سوی دیگر کارشناسان معتقدند این برای نخستین بار است که درچنین فرآیندی، تولید یک سال و نیم بعد خودروسازان پیش فروش شده است. هرچند هدف متولیان امر حذف قرعه کشی از پروسه خریدوفروش خودرو بوده، اما می توان گفت درواقع چنین اتفاقی رخ نداده است. حال سوال این است که مرحله نوبت دهی چطور انجام شده است؟

احتمالا در این میان قرعه کشی به این شکل بوده که نوبت یک نفر امسال و دیگری به سال بعد موکول شده است. به عقیده کارشناسان این اتفاق ها درحالی رخ می دهد که کنترل نرخ ارز در چند هفته اخیر نیز یکی از دلایل مهم کاهش قیمت  خودرو بوده است؛ به نحوی که این امر حتی سبب شد قیمت خودروهای خارجی نیز در بازار آزاد با ریزش همراه شود.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/PLjGdLXr
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفره
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه