سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Tue, 7 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

رییس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو گفت: با وجود ریزش قیمت ها، خریداران دست از خرید کشیده اند، زیرا احساس می کنند واردات دیر یا زود انجام شده و بر شکست هرچه بیشتر قیمت ها موثر است.

به گزارش فرصت امروز به نقل از خبرآنلاین، سعید موتمنی افزود: دلیل اصلی ریزش قیمت ها در بازار، عرضه خودرو و فاکتور شدن آن ها از سوی خودروسازان است، همچنین با واردات نخستن خودروها به کشور پس از حدود پنج سال، تابوی واردات شکسته شد و همین مساله بر کاهش قیمت ها تاثیرگذار است.

خریداران دست از خرید کشیده اند / کاهش قیمت خودرو در بازار

وی بیان داشت: امروز دولتمردان نیز به این نتیجه رسیده اند که اگر بخواهیم التهابات در بازار خودرو فروکش کند، باید واردات خودرو انجام شود.

وی اظهار داشت: با وجود ریزش قیمت ها، خریداران دست از خرید کشیده اند، زیرا احساس می کنند واردات دیر یا زود انجام شده و بر شکست هرچه بیشتر قیمت ها موثر است؛ این در حالی است که فروشنده در بازار زیاد است. با این حال خرید و فروش ها در حداقل خود است.

وی در عین حال خاطرنشان کرد: با قیمت هایی که از سوی شورای رقابت برای برخی خودروهای مونتاژی و گران فروشی آن ها اعلام شده، فردا شاهد کاهش بیشتر قیمت این دسته از خودروها خواهیم بود.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/N0ao1x5Q
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفره
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه