جمعه, ۱ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 21 Jun(6) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از تسنیم، سیدمحمدرضا میرتاج الدینی رییس فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مقوله استیضاح وزرا باید به دنبال حل مسئله و مشکل باشند، اظهار داشت: استیضاح موضوع بسیار مهمی است و باید به عنوان آخرین مرحله درمان مدنظر قرار گیرد و اگر مسیرهای دیگری برای حل مسئله به جای استیضاح وجود دارد باید به آن توجه داشت و از همان ابتدای کار سراغ استیضاح نرویم.

وی ادامه داد: باید روند طبیعی را پیش ببریم؛ همانگونه که مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی به این موضوع اشاره کردند و فرمودند یک وزیر از مجلس رای اعتماد گرفته و سه چهار ماه بعد همان وزیر استیضاح می شود! سه ماه، استیضاح برای چه؟

رییس فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: همانطوری که مقام معظم رهبری به درستی بیان فرمودند و چندی پیش نیز به این موضوع در نطق خود اشاره کردم، وزیری که دو سه ماه قبل استیضاح شده است، استیضاح مجدد وی کار اشتباهی است و به عقیده بنده پدیده جدیدی است که در 11 دوره مجلس با آن روبرو نبوده ایم. بنده در نطق خود به این موضوع و سوابق استیضاح های دوره های قبل، اشاره کردم که حتی در مجلس هفتم که مجلس اصولگرا و دولت اصلاحات بود، آقای باهنر گفتند ما بیش از یک استیضاح نخواهیم داشت حتی اگر دولت همسو نباشد، حال آنکه دولت و مجلس فعلی همسو هستند.

میرتاج الدینی با تصریح اینکه هر استیضاح هزینه سنگینی برای دولت به همراه دارد، عنوان کرد: این اتفاق سرعت حرکت قطار دولت را کند می کند و معتقد هستم در مقوله استیضاح باید به دنبال حل مشکل بود و اگر با مسئله ای حل نشدنی مواجه شدیم سپس به سمت استیضاح برویم.

وی ادامه داد: آیا با برکناری وزیر مشکل خودرو حل شد؟ تمام مشکل خودرو در وزارت صمت جمع نشده است و این وزارتخانه 29 ماموریت دارد که یک مورد آن صنعت خودرو است و در بخش های دیگر شاخص ها نشان می داد، موفق بودند، همچنین در وزارت صمت، تولید در حال افزایش و واردات نیز در حال پیش برد بود اما موانع دیگری وجود داشت.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه حل مشکل صنعت خودرو در 3 مورد نهفته است، گفت: ابتدا اینکه باید دروازه واردات خودرو را باز کنند حتی اگر قرار است یک یا دو سال این اتفاق رخ دهد و در نهایت باید آزادسازی واردات خودرو تحقق پذیرد، دوم اینکه میزان تولید داخلی افزایش یابد و موضوع سوم نیز که در صورت انجام دو مورد اول تحقق می یابد به فاصله قیمت خودرو کارخانه با بازار مربوط است که باید حذف شود تا در این صورت قیمت خودرو به وضعیت طبیعی خود باز گردد.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Cik5b8w2
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتMEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهلوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانه
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه