پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 2 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز
ممنوعیت واردات خودرو در پنج سال گذشته

قیمت خودروهای وارداتی همچنان یک حباب بزرگ دارد

8 ماه پیش ( 1402/6/7 )
 

قیمت خودرو های وارداتی همچنان حباب بزرگی دارد که در مقابل تخلیه شدن مقاومت می کند. البته واردات خودرو نیز به نتیجه نرسیده است.

به گزارش فرصت امروز به نقل از دیجیاتو، با گذشت پنج سال از ممنوعیت واردات خودرو، قیمت خودروهای وارداتی همچنان یک حباب بزرگ دارد که در مقابل تخلیه شدن مقاومت می کند. البته نباید از یاد برد که همچنان واردات خودرو به نتیجه نهایی خود نرسیده است. هر چند روز یک بار خبری مبنی بر ترخیص تعدادی خودرو از گمرکات کشور یا شماره گذاری خودروهای وارداتی منتشر می شود. بااین حال، در عمل اتفاق مثبتی در بازار خودروهای وارداتی رخ نداده است.

قیمت خودروهای وارداتی همچنان یک حباب بزرگ دارد

سیاری از نمایشگاه داران خودرو و همچنین دلالان بازار از شرایط توقف واردات خودرو در سال 1397 اطلاع داشتند. ازاین رو، بسیاری از این افراد اقدام به دپوی خودروهای خارجی کردند. درنتیجه اکنون که چند سال از توقف واردات می گذرد، همچنان خودروهای خارجی با مدل 2017 و 2018 و کارکرد صفر آگهی می شوند. علاوه بر این موضوع، میزان دستکاری در کیلومتر خودروهای خارجی نیز رواج یافته است. بسیاری از مالکان سعی دارند با دستکاری کیلومتر خودرو و کاهش آن، اتومبیل کارکرده و مسن خود را با قیمت بالاتری بفروشند.

بیشترین میزان خودروهای وارداتی صفرکیلومتر متعلق به برندهای لوکس است. خودروهایی از برندهای بنز، بی ام و یا ولوو همچنان با کارکرد اندک در بازار در دسترس هستند. اما در بخش خودروهای میان رده خارجی نیز گزینه های مختلفی وجود دارد. برای مثال، نیسان ایکس تریل، تویوتا راو 4، کیا اپتیما و رنو داستر صفرکیلومتر هم اکنون در نمایشگاه های تهران آگهی شده اند. برای افزایش اطلاعات کاربران و مقایسه قیمت ها با خارج از کشور، نرخ این خودروها را به دلار تبدیل کرده ایم.

همانند گذشته، نمایشگاه داران خودرو و دلالان تمایلی به شفافیت در قیمت ها ندارند. به همین دلیل بسیاری از آگهی های مرتبط با این خودروها بدون قیمت منتشر شده اند. برای کسب اطلاعات در مورد قیمت این خودروها، لازم است تا با آگهی دهنده تماس بگیرید یا آنکه به صورت حضوری مراجعه کنید. همچنین بسیاری از نمایشگاه ها این خودروها را تنها به صورت اقساطی می فروشند. قیمت اعلام شده برای خودروها قیمت پایه است که با توجه به مدت اقساط، بهای نهایی خودرو افزایش خواهد یافت.

خودرو مدل قیمت (تومان) معادل دلاری (با محاسبه ارز آزاد)
کیا اپتیما هیبرید 2018 ۵٬۸۴۷٬۱۶۰٬۰۰۰ 116,940
هیوندای النترا 2018 ۳٬۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ 70,000
تویوتا راو 4 2018 ۸٬۸۶۱٬۱۶۰٬۰۰۰ 177,220
هیوندای آزرا 2019 ۶٬۸۷۱٬۹۲۰٬۰۰۰ 137,440
هیوندای سانتافه 2018 ۶٬۶۳۰٬۸۰۰٬۰۰۰ 132,600
تویوتا هایس 2022 ۸٬۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ 170,000
بی‌ام‌و X4 2017 ۱۴٬۴۶۷٬۲۰۰٬۰۰۰ 290,000
رنو تلیسمان 2018 ۵٬۱۲۳٬۸۰۰٬۰۰۰ 102,480
هیوندای سوناتا هیبرید 2018 ۴٬۱۹۰٬۰۰۰٬۰۰۰ 83,800

 

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/JWo5I7cS
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهمریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیون
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه