پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 2 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

چند هفته ای بود که بازار خودرو در سراشیبی قرار گرفته بود و قیمت خودرو ها ریزش قابل توجهی داشتند. اما چند روزی است که روند بازار بر عکس شده است و قیمت محصولات خودروسازان افزایشی شده است. خودروهای ایران خودرو و سایپا نیز با پیروی از این روند در چند روز گذشته با افزایش قیمت همراه بوده اند.

به گزارش فرصت امروز به نقل از رایااستور، در بازار خودرو امروز شنبه، ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ محصولات ایران خودرو، با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت دیوار، بدون تغییر قیمت بودند.

قیمت روز محصولات صفر ایران خودرو به صورت روزانه از نمایندگی ها و سایت های آگهی خودرو استعلام و در سایت منتشر می شود.

بررسی قیمت خودروهای داخلی پرطرفدار در بازار

در بازار خودرو امروز تارا اتوماتیک با نرخ ۷۶۸ میلیون تومان معامله شد. تارا دنده ای نیز در بازار امروز ۶۶۲ میلیون تومان قیمت گذاری شد.

پژو ۲۰۶ که یکی دیگر از خودرو های پرطرفدار بازار کشور به شمار می رود، امروز به نرخ ۵۱۵ میلیون تومان عرضه شد. همچنین پژو 207i اتوماتیک و پژو 207i دنده ای به ترتیب ۷۳۰ و ۶۱۰ میلیون تومان در بازار خودرو کشور معامله شدند.

گزارش ها حاکی از آن است که خودرو دنا پلاس تیپ ۱ دنده ای امروز با قیمت ۶۴۰ میلیون تومان در بازار مورد معامله قرار گرفته است. دنا پلاس ۶ دنده توربو نیز به نرخ ۷۳۸ میلیون تومان ارزش گذاری شد.

جدیدترین قیمت خودروهای سایپا در بازار آزاد امروز ۲۵ شهریورماه و تغییرات قیمتی آنها نسبت به پنجشنبه هفته گذشته (۱۶ شهریور) را در ادامه می خوانید.

قیمت پراید ۱۱۱ صفر مدل ۹۹ نیز امروز ۳۲۵ میلیون تومان است و نسبت به هفته گذشته تغییر نکرده است.

قیمت پراید ۱۵۱ SE مدل ۱۴۰۱ هم نسبت به هفته گذشته ثابت مانده است و حوالی ۲۴۸ میلیون تومان به روزرسانی شد.

قیمت تیبا صندوق دار SX بنزینی مدل ۱۴۰۱ نسبت به هفته گذشته 5 میلیون بالا رفته است و ۳۲۰میلیون تومان اعلام شد.

قیمت تیبا EX هاچ بک مدل ۱۴۰۰ نیز نسبت به هفته گذشته 5 میلیون گران شده است و حوالی ۳۲۰ میلیون تومان اعلام شده است.

قیمت ساینا S دنده ای  مدل ۱۴۰۲ حوالی ۳۴۵ میلیون تومان خریدوفروش می شود که نسبت به هفته گذشته پنج میلیون افزایش یافته است.

قیمت ساینا S اتوماتیک نیز ۳۹۰ میلیون تومان شده است که پنج میلیون بالا رفته است.

قیمت ساینا EX دنده ای مدل ۱۴۰۱ نیز ۳۲۵ میلیون تومان است که نسبت به هفته گذشته تغییر نکرده است.

قیمت کوییک دنده ای R مدل ۱۴۰۲ حوالی ۳۳۵ میلیون رسیده است که نسبت به هفته گذشته 5 میلیون گران شده است.

قیمت کوییک دنده ای S مدل ۱۴۰۱ هم ۳۴۰ میلیون تومان شده است که نسبت به هفته گذشته ۵ میلیون گران شده است.  مدل ۱۴۰۲ این خودرو هم ۳۵۰ میلیون است که ثابت مانده است.

قیمت کوییک R پلاس اتوماتیک مدل ۱۴۰۲ نیز ۴۱۰ میلیون تومان اعلام شده است که نسبت به هفته گذشته ثابت مانده است.

قیمت شاهین سایپا مدل ۱۴۰۲ امروز به ۵۶۰ میلیون تومان رسیده است و نسبت به هفته گذشته ۵ میلیون بالا رفته است. شاهین G مدل ۱۴۰۰ هم ۵۲۰ میلیون تومان فروخته می شود که به معنای ثبات طی هفته گذشته است اما طی ۲۴ روز گذشته ۵۰ میلیون ارزان شده است.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/yeaGCjqg
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهمریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیون
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه