سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Tue, 7 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

آمازون در بیانیه ای اعلام کرد که رویداد فروش بلک فرایدی و سایبر ماندی این شرکت که از حدود یک هفته قبل از روز شکرگزاری آغاز شده بود، در یک بازه زمانی 11 روزه، در مقایسه با سال های قبل، بزرگ ترین فروش تاریخ این شرکت را پشت سر گذاشته است.

در وب سایت آمازون آمده که مصرف کنندگان سراسر دنیا از 17 تا 27 نوامبر بیش از یک میلیارد قلم کالا خریده و حدود 70 درصد در هزینه های خود صرفه جویی کرده اند. این شرکت می گوید بیش از 500 میلیون قلم از این کالاها توسط فروشندگان مستقل فروخته شده است که اکثرشان کسب وکارهایی با اندازه کوچک و متوسط بوده اند.

رکوردشکنی فروش آمازون در رویداد چندروزه بلک فرایدی

رکوردشکنی آمازون از نظر فروش در رویداد چندروزه بلک فرایدی

«داگ هرینگتون»، مدیرعامل فروشگاه های جهانی آمازون می گوید: «مشتریان زیادی هستند که هنوز در مرحله تکمیل خرید به سر می برند. هیجان زده ایم که اعلام کنیم میلیون ها تخفیف دیگر هم برای مجموعه ای از محصولات درنظر گرفته شده است.»

آمازون اطلاعات دقیقی درباره ارقام فروش خود منتشر نکرده و فقط به ارائه همین داده های کلی اکتفا کرده است. البته این شرکت می گوید محصولاتی مثل کرم پوست COSRX Snail Mucin، سیستم درِ Ring، جاروبرقی Bissell و Fire TV Sticks بیشترین فروش را داشته اند.

اگرچه گزارش ها می گویند که رویدادهای بلک فرایدی و سایبر ماندی دیگر به اندازه قبل تأثیرگذار نیستند، اما فروشندگان ظاهراً امسال شرایط خوبی را پشت سر گذاشته اند. پیش تر در گزارشی به اطلاع شما رساندیم که فروش بلک فرایدی در آمریکا با 9.8 میلیارد دلار، رکورد زده است. این فروش در مقیاس جهانی نیز به 70.9 میلیارد دلار رسیده. اگرچه رویداد بلک فرایدی در ایران نیز تا حدی اجرا می شود، اما با انتقاداتی روبه رو بوده است که در این مطلب به بررسی دلایل آن پرداخته ایم.

منبع : digiato
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Cj0aVhkV
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفره
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه