دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Mon, 29 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از به نقل از تجارت نیوز، قیمت خودرو امروز چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲، کار خود را صعودی آغاز کرد. به نظر می رسد با سقف شکنی های پی در پی نرخ دلار در بازار آزاد، بازار خودرو هم تحت تأثیر هیجانات آن قرار گرفته تا بیشتر محصولات در روز جاری گران تر از دیروز به معامله برسند.

همچنین یک بام و دو هوای ایران خودرو و سازمان استاندارد در رابطه با توقف تولید پژو پارس شوک دیگر این بازار به حساب می آید که علاوه بر خود این محصولات، ارزش سایر مدل ها را هم تحت تأثیر قرار داده است.

قیمت خودرو در بازار داخلی امروز، ۱۶ اسفند ۱۴۰۲، در بیشتر محصولات رو به رشد مشاهده می شود. در بین ۱۰ محصول مورد بررسی، تنها دو خودروی پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما و پژو ۲۰۷i اتوماتیک MC بدون تغییر نرخ نسبت به روز گذشته کار خود را آغاز کرده اند.

موج افزایش قیمت خودرو در بازار شب عید

قیمت خودرو امروز کار خود را صعودی آغاز کرد. به نظر می رسد با سقف شکنی های پی در پی نرخ دلار در بازار آزاد، بازار خودرو هم تحت تأثیر هیجانات آن قرار گرفته تا بیشتر محصولات در روز جاری گران تر از دیروز به معامله برسند.

همچنین یک بام و دو هوای ایران خودرو و سازمان استاندارد در رابطه با توقف تولید پژو پارس شوک دیگر این بازار به حساب می آید که علاوه بر خود این محصولات، ارزش سایر مدل ها را هم تحت تأثیر قرار داده است.

قیمت خودرو در بازار محصولات مونتاژی با فراز و فرود بیشتری همراه است. در حالی که دیگنیتی پرایم و تیگو ۷ پرو ارزان تر از روز گذشته معامله می شوند، تیوولی، گلف GTI و کی.ام.سی T۸ هیچ گونه تغییر قیمتی نداشته اند.

نکته جالب توجه به رشد عجیب دو مدل فوتون برمی گردد که بین چهار تا شش درصد نسبت به دیروز گران تر به میز معاملات می رسند.

فیدلیتی نیو ۵نفره و ۷ نیز به روند صعودی روزهای گذشته خود ادامه می دهند و بعید نیست در روزهای آینده قله دو میلیارد تومان را هم پشت سر بگذارند.

آریزو ۶ نیز دیگر محصولی است که نسبت به دیروز حدود یک درصد رشد داشته و با قیمت بالاتری خرید و فروش می شود. در جدول زیر جزئیات قیمت خودرو و تغییرات آن در بازار خودرو مشاهده می شود.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/fE371FME
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهنهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوست
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه