یکشنبه, ۹ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sun, 28 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از فرارو، در بازار خودرو امروز _چهارشنبه شانزدهم اسفند_ در بیشتر محصولات رو به افزایش است. 

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ که یکی از ارزان ترین سواری های ایران خودرو در بازار است، امروز چهارشنبه ۱۶ اسفند معادل ۵۹۰ میلیون تومان یعنی پنج میلیون کمتر از دیروز فروخته می شود.

رشد قیمت خودرو های داخلی در بازار آزاد

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما با همین میزان کاهش ۶۳۰ میلیون تومان است و سورن پلاس بنزینی به جای ۶۷۵ میلیون تومان، امروز ۶۷۰ میلیون تومان قیمت خورده.

تارا دنده ای اما بیشترین افت قیمت را به چشم می بیند و ارقام پیشنهادی فروشنده های این محصول نسبت به دیروز با کاهش ۱۰ میلیونی به ۸۰۰ میلیون تومان تقلیل پیدا کرده است.

۲۰۷ دنده ای فرمان برقی و سورن پلاس دوگانه سوز در جهت مخالف حرکت کردند. طوریکه قیمت سورن پلاس دوگانه سوز با پنج میلیون افزایش درقیاس با دیروز ۷۰۵ میلیون تومان اعلام شده و قیمت ۲۰۷ دنده ای فرمان برقی با همین میزان افزایش به ۷۵۰ میلیون تومان تبدیل شده است.

قیمت تیبا صندوقدار در بازار به این ترتیب نسبت به دیروز سه میلیون ارتقا پیدا کرده و تیبا هاچبک که ۳۹۵ میلیون تومان قیمت خورده، به همین اندازه گران شده است.

چانگان CS۳۵ پلاس تیپ ۲ که جزو مدل های وارداتی سایپا است یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان یعنی ۲۰ میلیون بیشتر از دیروز فروخته می شود و چانگان CS۳۵ پلاس تیپ ۳ که یک میلیارد و ۷۸۰ میلیون تومان به فروش می رسد، رشد قیمت ۳۰ میلیون تومانی را تجربه می کند.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/kpUcS0Vv
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهنهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوست
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه