دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Mon, 29 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از اکو ایران، بازار خودرو در نیمه اسفند حال و هوایی عید گرفت. قیمت ها در بازار خودرو به نسبت قیمت های هفته گذشته افزایش یافت. از 15 خودروی پُرتقاضای بازار تنها تارا با گیربکس دستی با قیمت هفته گذشته خود در دسترس متقاضیان قرار داشت. تارا با گیربکس دستی با قیمتی حدود 805 میلیون تومانی در بازار داد و ستد شد.

قیمت خودرو در آخرین روزهای باقی مانده سال همچنان افزایشی است

همان طور که اشاره شد قیمت بقیه خودروها صعودی بودند. پژو پارس و کوییک با رینگ فولادی در صدر جدول قیمتی قرار داشتند. دو خودروی یاد شده به نسبت هفته گذشته رشد ۳ درصدی قیمت را به خود دیدند. پژو پارس با قیمت حول و وش ۶۳۵ میلیون تومانی در بازار خودروحاضر بود و کوییک با رینگ فولادی نیز با قیمتی نزدیک به ۳۹۵ میلیون تومانی در دسترس متقاضیان قرار داشت.

خانواده تیبا هم برای تغییر کانال و حضور در کانل قیمتی ۴۰۰ میلیون تومانی خیز برداشتند. تیبا صندوقدار این هفته رشد ۷میلیون تومانی را به خود دید و قیمت خود را به حوالی ۳۹۰ میلیون تومانی رساند. تیبا ۲ نیز با رشد حدود ۱۰ میلیون تومانی در ابتدای کانال ۴۰۰ میلیون تومانی قرار گرفت و با قیمت ۴۰۰ میلیون تومان از سوی فروشندگان به متقاضیان عرضه شد.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Xpir0HkM
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهنهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوست
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه