یکشنبه, ۹ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sun, 28 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز
بازار خودرو از رکود خارج شده

خریداران از ترس افزایش بیش از حد قیمت خودرو ماشین می خرند

1 ماه پیش ( 1402/12/19 )
 

به گزارش فرصت امروز به نقل از گجت نیوز، وضعیت بازار خودرو در آستانه سال جدید آشفته شده و با تغییرات قیمتی زیادی در برخی از محصولات روبه رو هستیم. شواهد و قرائن حاکی از این است که بهای بعضی از خودروها بین ۲ تا ۳۵ میلیون تومان افزایش یافته است. در اخبار خودرو خواندیم که بازار از رکود خارج شده و مردم از ترس گران شدن بیش از حد، ماشین می خرند!

آخرین قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا در بازار

طی شبانه روز گذشته با بررسی بازار خودرو به این نتیجه می رسیم که نرخ برخی از خودروها افزایش یافته، در حالی که عده ای دیگر بدون تغییر بوده و به ثبات نسبی رسیده اند. برای مثال می توان به پراید ۱۵۱ یا پراید وانت اشاره کرد که از شرایط جوی بازار تأثیر نپذیرفته و همچنان همان ۳۲۰ میلیون تومان معامله می شود.

ثابت ماندن برخی خودروها به کنار، گروهی از محصولات مثل پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما مدل ۱۴۰۲ با کاهش قیمت مواجه شده و ۲ میلیون تومان ارزان شده اند. از دو گروه استثنای فوق که بگذریم باید به آن دسته از محصولاتی اشاره کنیم که مثل همیشه طلایه دار گرانی خودرو بوده اند.

افزایش قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا

پژو 207 اتوماتیک TU5P مدل 1402 در شبانه روز گذشته حدود 5 میلیون تومان گران تر شده و در بازار آزاد حوالی 905 میلیون تومان معامله می شود. برادر این خودرو که پژو 207 تیپ 5 است حدود 18 میلیون تومان گران شده و هم اکنون 695 میلیون تومان قیمت گذاری شده است. همچنین 207 دنده ای مدل 1402 نزدیک به 12 میلیون تومان افزایش قیمت داشته است.

پژو پارس ای ال ایکس تی یو فایو مدل ۱۴۰۲ در بازار روز گذشته با افزایش قیمت ۵ میلیون تومانی به محدوده ۸۰۰ میلیون تومان رسید. همچنین پارس مدل ال ایکس ۱۴۰۲ حدود ۳۵ میلیون تومان گران شد و ۸۱۵ میلیون تومان قیمت گذاری شد.

از دیگر محصولات ایران خودرو که با کاهش قیمت مواجه شده می توان به تارا دنده ای V1 اشاره کرد که 5 میلیون تومان ارزان تر به فروش رسید. قیمت تیبا صندوق دار اس ایکس مدل 1401 سایپا به محدوده 390 میلیون تومان رسید و مدل هاچ بک ای ایکس آن با قیمت 395 میلیون تومان معامله شد.

بررسی های میدانی بازار نشان می دهند که دنا پلاس اتوماتیک توربوآپشنال مدل ۱۴۰۲ به قیمت یک میلیارد و ۱۰ میلیون تومان نزدیک شده و دنا پلاس دنده ای معمولی ۱۴۰۲ هم ۷۶۰ میلیون تومان خرید و فروش شده است و اما رانا پلاس طی شبانه روز گذشته ۶۰۵ میلیون تومان ارزش گذاری شد.

سایپا ساینا اس دنده ای مدل ۱۴۰۲ حوالی ۴۱۲ میلیون تومان رسیده و مدل اتوماتیک آن ۴۸۵ میلیون تومان به فروش می رسد. سمند سورن پلاس ای اف ۷ بنزینی مدل ۱۴۰۲ حدود ۱۰ میلیون تومان ارزان شده و هم اکنون ۶۷۰ میلیون تومان معامله خواهد شد. آخرین خودرو سایپا نیز که شاهین جی اتومات سی وی تی باشد، ۸۲۵ میلیون تومان قیمت گذاری شد.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/n8HmW96T
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهنهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوست
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه