یکشنبه, ۹ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sun, 28 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

قیمت خودرو امروز، یک شنبه 27 اسفند 1402 در واپسین روزهای سال جاری یکی از کم رمق ترین بازارهای داخلی به شمار می رود. نوسانات بازار داخلی به کم ترین حد خود رسیده اند و بسیاری از محصولات تغییر چندانی ندارند.

به گزارش فرصت امروز به نقل از تجارت نیوز، قیمت خودرو امروز، یک شنبه 27 اسفند 1402 آرامش بالایی دارد و معاملات به پایین ترین حد خود رسیده است. اغلب خودروهای داخلی بازار از نوسان بسیار پایینی برخوردار هستند و افت و خیز جزئی را تجربه می کنند.

تنها دو روز تا پایان سال باقی مانده و با نزدیک شدن عید، علاوه بر ثبات بازار ارز، دیگر بازارهای موازی همچون بازار خودرو هم به ثبات رسید و تغییرات قیمتی از هفته گذشته بسیار کمتر شده است.

افت و خیز جزئی قیمت خودرو در بازار کم رمق

قیمت خودروهای داخلی از آغاز امروز روند یکسانی ندارد، اما اغلب خودروهای بازار نوسانات بسیار پایینی دارند.

کوییک دنده ای R یکی از هاچ بک های ارزان قیمت بازار محسوب می شود که از ابتدای روز پنج میلیون تومان رشد کرده و به 426 میلیون تومان رسیده است.

ساینا دنده ای S دوگانه سوز جزو معدود خودروهای بازار با سوخت CNG بوده که سه میلیون تومان گران تر از روز گذشته و با 440 میلیون تومان خرید و فروش می شود.

رانا پلاس یکی از سدان های نه چندان محبوب ایران خودرو به شمار می رود که مدل 1403 آن اخیراً وارد بازار شده و نسبت به روز گذشته هیچ تغییری ندارد. این خودرو با همان قیمت 638 میلیون تومانی به فروش می رسد.

دنا پلاس اتوماتیک یکی از محصولات رده بالای ایرانی هم 15 میلیون تومان افت قیمت را از آغاز امروز تجربه کرد و به این ترتیب لقب یکی از بیشترین تغییرات قیمت را نصیب خود کرد.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/KD03IE4U
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهنهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوست
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه