دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Mon, 20 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از تجارت نیوز، قیمت خودرو در بازار آزاد هیچ تغییری نداشت و کاملاً ثابت ماند. بسیاری از فعالان بازار برای خرید و فروش خودرو در انتظار کشف قیمت ها در روز شنبه بودند که این اتفاق تا به این لحظه رخ نداده است.

قیمت خودروها روز گذشته در بازار تا به این لحظه هیچ گونه نوسانی را تجربه نکرده اند و می توان گفت با توجه به اینکه مسافران و زائرین اربعین هنوز به شکل کامل به کشور بازنگشته اند، حجم معاملات در بازار به میزانی که باید نرسیده است. به اندازه نبودن حجم معاملات خودرو باعث می شود تا قیمت خودروها تغییر چندانی نداشته باشد.

پیش بینی قیمت خودرو در هفته جاری

پیش بینی قیمت خودرو در هفته جاری

با توجه به اظهارات عزت الله اکبری تالار پشتی، رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، مبنی بر الزام طراحی یک فرمول ثابت برای قیمت گذاری خودرو و اعتماد دولت به بنگاه های اقتصادی خودروساز نظیر ایران خودرو و سایپا، می توان گفت که احتمال افزایش قیمت ۳۵ تا ۳۸ درصدی خودرو زیاد است.

اگر خبر افزایش قیمت ۳۵ تا ۳۸ درصدی را در کنار جدال های یک ماه اخیر برای آزادسازی قیمت خودرو و سخنان تالارپشتی بگذاریم می توان گفت که تکه های پازل افزایش قیمت خودرو در کنار یکدیگر کامل شده اند. در صورت رخ دادن این اتفاق حباب اختلاف قیمت کارخانه و بازار خودروهای داخلی به شدت افزایش خواهد یافت.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Bl2NK83o
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینچک صیادیدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبول
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه