یکشنبه, ۹ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sun, 28 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز
کمبود نقدینگی در دست مردم

احتمال افزایش قیمت خودرو در سال ۱۴۰۳

1 ماه پیش ( 1403/1/1 )
 

به گزارش فرصت امروز به نقل از اقتصاد۲۴، اسد کرمی رئیس اتحادیه دارندگان نمایشگاه ها و فروشندگان خودروی تهران: موضوعی که به کسادی بازار خودروی شب عید امسال انجامیده کمبود نقدینگی در دست مردم است. تداوم جریان کنونی حاکم بر بازار خودرو احتمالا به افزایش قیمت انواع خودرو در سال ۱۴۰۳ می انجامد.

فرهاد احتشام زاد، کارشناس صنعت خودرو: پیش بینی من این است که پیشرفت خودروسازان داخلی ادامه خواهد داشت. یعنی الان سهم بازار زیادی را داریم که توسط خودروسازان بخش خصوصی گرفته شده است. تنوع زیادی را وارد بازار کردند و بخش خصوصی به خوبی در این حوزه وارد شده؛ این در حالی است که معضلاتی مثل مکانیزم های قیمت گذاری یا تغییر تعرفه ها، نتوانسته آن ها را دچار چالش بزرگی کند. اگر زیرساخت ها فراهم نشود، اعم از ارتباطات بین المللی، تخصیص ارز. تامین مواد اولیه با نرخ های رقابتی، خودرو های دولتی و قطعه سازان نیز توان معجزه نخواهند داشت و نیازمند پشتیبانی هستند که بتوانند تولید را بالا ببرند. ادامه روال فعلی، شکاف بیشتری را به طور قطع میان عرضه و تقاضا به وجود می آورد و کماکان این انتظار قرعه کشی و شانس و برنده شدن در حوزه خودرو را باید داشته باشیم.

احتمال افزایش قیمت خودرو در سال ۱۴۰۳

بابک صدرایی، کارشناس خودرو: آنچه در شرایط فعلی قابل پیش بینی است این است که طبق گفته رئیس سازمان برنامه، در سال آینده تورمی حدود ۴۰درصدی را داریم. در نتیجه، به نظر من در گران شدن خودرو در سال آینده، چندان جای شک و شبهه ای نیست.

سعید مدنی، کارشناس خودرو: در اقتصاد کشوری که حداقل یک تورم ۴۰ تا ۵۰ درصدی وجود دارد و بالطبع این تورم برای سال آینده هم بدتر می شود و هیچ فکردرستی برای حل و از بین بردن تورم وجود ندارد نباید انتظار این را داشته باشیم که قیمت خودرو ثابت بماند. درمجموع هر دو خودرو ساز کشور افزایش قیمت را خواهند داشت.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/sq2TIUoZ
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهنهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوست
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه