سه شنبه, 24 تیر 1399 - 13:00

در حال حاضر تولید محتوا، مهم‎ترین اقدامی است که هر برندی در زمینه بازاریابی می‎تواند انجام دهد، با این حال رسیدن به سطح حرفه ای ها برای بسیاری از افراد به یک رویا تبدیل شده است. درواقع این دسته از افراد که درصد بسیار بالایی را تشکیل می‎دهند، تصور می‎کنند که برای موفقیت در این حوزه به منابع مالی عظیم نیاز خواهد بود. به همین خاطر یک برند نوپا و یا یک کسب و کار محلی، ابدا شانس رشد بالایی را نخواهد داشت. این امر در حالی است که واقعیت کاملا متفاوت بوده و اگر از ابزارهای موجود به خوبی استفاده کنید، شانس بسیار بالایی را نیز خواهید داشت. در این راستا چهار مورد از کاربردی ‎ترین آنها را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

1-Follow.it

بهترین ابزار برای افزایش مخاطبین

ابزار کاربردی تولید محتوا

دسترسی به مخاطبین بیشتر، همواره یک چالش جدی محسوب می‎شود. در این رابطه شما می‎توانید از ابزار فوق برای پیدا کردن مخاطبین جدید استفاده کنید. درواقع با استفاده از آن شما به چند امکان نظیر آگاهی از جدیدترین موضوعات و پیدا کردن افراد فعال در حوزه مدنظر خود، دسترسی پیدا خواهید کرد. این امر خود زمینه انواع همکاری‎ها را به همراه خواهد داشت. در نهایت با این برنامه شما قادر خواهید بود تا محتوای خود را برای افراد مختلف ارسال کرده و با این اقدام شانس تبدیل شدن آنها به مخاطبین خود را افزایش دهید.

2-Content Idea Generator

بهترین ابزار جهت پیداکردن موضوعات

سخت‎ترین بخش تولید محتوا، انتخاب بهترین موضوعات است. در این رابطه با استفاده از ابزاری که معرفی شده است، می‎توانید موضوعات روز را در حوزه مدنظر خود پیدا کرده و تیترهای مورد علاقه افراد در جامعه هدف خود را بیابید. این امر به سرعت هرچه بالاتر اقدامات شما منجر خواهد شد. در کنار این قابلیت، شما می‎توانید به 18 سوال پاسخ داده و پس از انجام تحلیل‎ها، با موضوعات و مطالب پیشنهادی خود برنامه مواجه شوید.

مطلب مرتبط: نحوه تولید محتوا در روزهای کرونایی

3-Tettra

بهترین ابزار برای افزایش نرخ تعامل

تا چه حد نسبت به روش‎های افزایش نرخ تعامل، آگاهی دارید؟ با استفاده از Tettra شما قادر خواهید بود تا با برندها و افراد مختلف از سراسر جهان ارتباط داشته و با آنها تبادل اطلاعات کنید. همچنین می‎توانید افراد حرفه‎ای را برای همکاری با خود پیدا کنید. با این حال امکانات سایت فوق، تنها به این مورد خلاصه نشده و شما می‎توانید تمامی سوالات خود در زمینه تولید محتوا را جست و جو کرده و پاسخ‎هایی حرفه‎ ای را دریافت کنید.

4-Google Trends

بهترین ابزار برای پیداکردن ترندها

اگر به ترندها توجه نداشته باشید، تاثیرگذاری اقدامات شما با کاهشی شدید مواجه خواهد شد. در این رابطه ابزار گوگل بدون شک بهترین انتخاب است که به خوبی می‎تواند براساس جست و جوی افراد، ترندهای مختلف در هر حوزه‎ای را معرفی کند. نکته جالب این است که تمامی این اطلاعات به صورت آمار به نمایش درآورده می‎شود. همین امر نیز باعث شده است تا امکان مقایسه با سهولت بالایی همراه باشد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید