سه شنبه, ۲۹ مهر(۷) ۱۴۰۴ / Tue, 21 Oct(10) 2025 /
           
فرصت امروز

پرسش: صاحب یک شرکت بزرگ هستم و می خواهم از مشتریان وفادارم قدردانی کنم. چه توصیه ای به من دارید؟

پاسخ کارشناس: براساس اصول روانشناسی هدیه گرفتن برای افراد ارزش خاصی دارد، به ویژه اگر به صورت ناگهانی و غیرمنتظره باشد. اگر هدیه برای بچه های افراد باشد اثرگذاری آن دوچندان است چون چیزی با ارزش تر از فرزندان برای یک شخص وجود ندارد. هدیه دادن در روز تولد افراد، سالگرد ازدواج آنها و. . . نیز مؤثر است. سعی کنید هدایا را با کارت و گل ارسال کنید. جملاتی را در کارت ها بنویسید که فرد کاملاً احساس شخصی بودن و صمیمانه بودن را از آن برداشت کند.

مطمئن باشید این روش می تواند مؤثرتر از تخفیف دادن به افراد باشد چون در تخفیف دادن باز هم این مشتری است که به شما پول پرداخت می کند و تصور می کند شما فقط سود کمتری می کنید و برای کسب سود و فروش بیشتر بهانه ای یافته اید تا به او تخفیف دهید.

بنابراین روش هدیه دادن مؤثرتر است. مطمئن باشید به این ترتیب قلب مشتریان را تسخیر می کنید و هرگز شما را فراموش نخواهند کرد؛ آن قدر که حتی اگر رقبای شما خدمات بهتری را ارائه بدهند، باز هم کسب و کار شما انتخاب اول آنها خواهد بود.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/abfxGjWU
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاور مالیاتیخرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکامیونت فورسخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایرهارد باکستور ترکیهتور تایلند ؛ سفر رویایی به سرزمین لبخندهاسایت معتبر خرید طلاکابینت و کمد دیواری اقساطیخرید تاج گل ارزانسرور مجازیکد تخفیف فیلیموبیمه شک دار نگیر!نرم افزار بهای تمام شده شُماران سیستم
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه