جمعه, ۳۱ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

پرسش: مدیر یک شرکت متوسط هستم و قصد دارم یک برنامه روابط عمومی اجرا کنم، اما در این خصوص ایده مشخصی ندارم و ابعاد این کار را به درستی نمی شناسم. اگر امکان دارد مرا راهنمایی کنید.

پاسخ کارشناس: موفقیت در برنامه روابط عمومی معمولا سخت و زمانبر است، اما می توان با راهکارهایی ساده با هدف برندینگ یا حتی افزایش فروش، فعالیت های تأثیر گذاری در این زمینه انجام داد. برخورد مناسب با مشتری یکی از قدیمی ترین و مؤثرترین فعالیت های روابط عمومی است. این امر موجب وفاداری مشتری و تبلیغ دهان به دهان برای شما می شود. فرستادن هدیه و کارت به مناسبت های گوناگون و درج آنها در سایت شرکت نیز بسیار مؤثر است.

دوستی با خبرنگاران نیز بسیار پر اهمیت است و در زمان لازم موجب خواهد شد آنها به نفع شما مطالبی را درج کنند. اخبار رقبا و صنعت خود را هر روز پیگیری و سعی کنید در رسانه ها حضور داشته باشید. گاهی به صورت رپرتاژ آگهی و گاهی هم به بهانه های خبری. تکرار نام شما در رسانه ها مهم است. همواره از مشتریان، کارکنان، رسانه ها، منتقدان و... تشکر کنید. تأثیر قدردانی کردن از دیگران قابل سنجش نیست.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Aup2F1wQ
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه